2012. július 13., péntek

36. ...mert Justin Bieberrel történt.

Húúha, lányok...
Az előző részhez 11-en írtatok, amit még egyszer nagyon köszönök, sokat jelent nekem!
(hőzöm sincs, miért emeli ezt ki, bocsi :D)
Mivel mindenki a csókot emlegette - amit ismét mondom, még várhattok egy pár részig (pár?!....:D) -, így megpróbáltam valami olyat írni, amivel némiképp kielégíthetlek titeket, de közben maradok az elgondolt gyorsasági menetemnél :) Igazából már én is ki voltam éhezve egy "forró" jelenetre, így a puszival és ezzel most magamat sikerült kielégítenem. :DD vagyis na...értitek....:D
Ez a rész kifejezetten hosszú. Próbáltam tömöríteni, de egy idő után rájöttem, hogy nem megy, úgyhogy feladtam és csak írtam:D Wordben számolva 7 oldal lett kb. Úgyhogy hosszú is, történik is benne dolog, szóval ismét várom a lelkes véleményeket a részről:)
Egyébként meg akartam felezni, de végül egyben hagytam, mert aránytalan lett volna, viszont találtam egy képet, ami eddig a legjobban ábrázolja a gondolataimban elképzelt Blairt, ezt pedig oda rakom majd be, ahol a 37. rész kezdődne, ha megfeleztem volna. :D
Jaj, mennyit dumálok. Shut up, Vivacious!
Kellemes Olvasást :)


Nem mondanám, hogy kielégítődött az alvásigényem. Egyszerűen nem bírok elaludni. Talán 2 óra körül elbóbiskolhattam, de alig egy óra múlva felriadtam a saját sóhajtásomra. Egy sóhajtásra felébredni…nagyon „mélyen” aludhattam…
Az óra kismutatója nagy nehezen a hatosra fordult, ekkor elhatároztam magam. Nem fogok tovább itt feküdni és csinálni a nagy semmit. Lehet, hogy hajnal fél ötkor az lenne a feladatom, de ha nem megy, akkor nem kell erőltetni. Még sötét volt odakint, de mire elkészülök, a nap már fel fog bukkanni.
Vakon kibotorkáltam a fürdőbe, hideg vízzel megmostam az arcom. A tükörbe nézve egy fáradt lányt láttam, aki hirtelen mégis elmosolyodott. Felsóhajtottam, ujjaimmal megérintettem az arcom, amelyet pár órája Justin ajkai birtokoltak. Megnyaltam az ajkam, majd nagyon gyorsan elhessegettem a gondolatot. Térdig érő cicanadrágom egy hosszúra cseréltem, pólómat egy sportatlétára, és egy pulcsit kötöttem nyakamba. Csuklómra egy csuklószorítót húztam, végül egy zoknit is felvettem. Lusta voltam most a reggeli teendőim elvégzésére, majd ha visszajöttem, megcsinálom. Hajamat lazán felkötöttem, egyúttal késznek nyilvánítottam magam.
Mindenki aludt. Még csak a fejemet sem fordítottam Justin szobájának ajtaja felé, miközben elhaladtam mellette, nehogy a végén megismételjem az esti tettem. Leszökdeltem a lépcsőn, a konyha felé siettem. A szekrényből kikaptam egy müzlit, kibontottam és kifelé menet enni kezdtem. Két harapás között belebújtam a sportcipőmbe, amit tegnapelőtt nem használtam. Még jól is jön, hogy nem tudok aludni, így legalább bepótolhatom a tegnapelőtt elmaradt futásom. Nyakamból levettem a pulcsit és belebújtam. Kiriasztóztam a házat, s amint az ajtót kinyitottam, megcsapott a hűvös levegő. Este esett egy fél órát, ez pedig hatással lesz a mai hőmérsékletre, úgy érzem.
Az erdő felé indultam. Mindig ott futok. Az utcával ellentétben itt nem bámul senki, nem kell a biciklisekre és az emberekre figyelnem, és nem is zajos. Igaz, néha megbotlok egy-egy gazban, de annyi baj legyen. Mégis jobb földön futni, mint aszfalton. Nem szoktam messze menni a háztól, mindig kör alakban futok, így már van egy kitaposott utam. A „bejárat” tágas volt és a föld nedves. Kocogni kezdtem. Ahogy haladtam befelé, egyre sűrűbben voltak a fák, itt-ott egy kisebb pocsolya is elterült, amiket könnyen átugrottam. Olyan frissítő volt. Végre kikapcsolt az agyam és nem azon gondolkodtam. Justin arcát felváltotta a nedves talaj, hangját a madárcsicsergés, illatát pedig az esőtől áztatott fa és fű. Megkönnyebbülés volt itt lennem. Egyvalami azért emlékeztetett puszijára: mellkasom hevesen mozgott, akárcsak tegnap.
Bő fél órát futottam, fél hatot mutatott az óra. Egész jól elütöttem az időt. Több tekintetben is hasznos volt. A járatom végéhez érkeztem, nagyot sóhajtva váltottam sétára. Lihegve töröltem meg csuklópántomba a homlokom, tarkómra szorított kezekkel lélegeztem nagyokat, hogy elmúljon a bordáimba nyilalló szúrás. Egy pillanatra megálltam, megtámaszkodtam a térdemen, hogy kifújjam magam, s egyenesbe hozzam levegővételem. Tovább haladtam, közben tenyeremhez tapasztottam ajkaim, hogy leszívjam róla a vért. Igen, egyszer elestem. A semmiből előbukkant egy ág, mikor pedig ki akartam hajolni az útjából, nem vettem észre, hogy alig egy fél méterre tőlem egy igazi kőcsomó van, s így sikeresen átbuktam rajta. Szerencsére a lábszáramon csak egy lila folt lesz, de jobb tenyerem azóta is vérzik a szúrás miatt, mit egy letört faág széle okozott, amelyre landoltam. Így jár az, aki nem elég szemfüles.
- Mit csinálsz itt, Blair? – ütötte meg fülem egy oldalról érkező hang. Megtorpantam a második lépcsőfokon, felé fordultam. Hangjáról felismertem, mégis nagy meglepetés ért külseje láttán. Melegítőnadrágot viselt alul, felsőtestét viszont csak egy ing fedte, mely nem volt összegombolva, így felfedte mellkasát.
- Te mit csinálsz? – kérdeztem kissé zavartan, egy lépéssel megtettem a maradék két lépcsőfokot. A hintaágyon ült, mely a kis teraszon volt tőlem alig 3 méterre, és nem is volt rajta matrac. – Nem kényelmetlen…? – kuncogtam el magam, felé indultam. Elmosolyodott, megrázta a fejét. – Nem fázol? - gyűrött ingét összébb húzta magát, felült egyenes testhelyzetbe. – Mi lenne, ha megszólalnál? – álltam meg előtte számon kérőn, összefontam kezeim a mellem alatt. Csak mosolygott. Hintázni kezdett, csücsörítve gondolkodtam, vajon mi a fene lelte.
Hirtelen túllökte magát az ággyal, melynek pereme megütötte a térdem, s kilibbentett az egyensúlyomból. Kicsit fájt is, de az csak mellékes volt ahhoz képest, hogy nem volt elég időm izmaim megfeszítésére. Összekulcsolt kezeimet sem tudtam időben magam elé tartani, kisebb sikoly hagyta el a számat, mikor tehetetlenül esni kezdtem. Összeszorítottam a fogaim és a szemem, várva a fájdalmas landolásra, ami végül nem érkezett meg. Helyette egy illat csapta meg orrom, arcom egy meleg mellkashoz nyomódott. Arra figyeltem fel, hogy a levegőt kapkodom, de megnyugtató volt két biztonságos kart a derekamon érezni.
- Jézusom, Blair, minden rendben? – motyogta fülembe, még erősebben átkarolt. Lehunytam a szemem, mélyet lélegeztem. Tenyereim a háttámlára raktam és felnyomtam magam. Előredőlt, hogy segítsen, nagy nehezen egyenesbe hoztam magam. Úgy terveztem, hogy felállok, de miután valahogy combjaira kerültem, meggondoltam magam. Az első alkalom volt, hogy az ölében ültem. Keze még mindig nem engedte el derekam, szeme arcomat kémlelte. Biztos vagyok benne, hogy külső szemszögből ez egészen másnak hatna, mint ami igazából történik.
- Jól. – bólintottam aprót, jobb tenyeremet hasamhoz szorítottam. Azt hiszem, most csak még jobban vérzik. Lepillantottam rá, igazam volt. – Csak futni voltam. – böktem ki, nem is tudom, miért. Talán mert tudtam, hogy ha meglátja a sebet, úgyis rákérdez, hogy mit csináltam.
- Ilyen korán? – kuncogott fel, bólintottam. – Szent ég, hát ezzel meg mit csináltál? – kapott kezemhez, magához húzta, közelről kémlelte.
- Csak futottam… - mondtam el még egyszer. Összevonta szemöldökét, megcsóválta a fejét, rosszallón nézett fel rám.
- Mégis minek mész te hajnalok hajnalán futni az erdőbe? Olyan buta vagy. – dorgált halkan, szó nélkül hallgattam. Jobban lekötött arca, nyaka, kulcscsontja, mellkasa, hasa látványa. Ha látta volna, ahogy most végignéztem rajta….hú!
- És te mit csinálsz egy verandán hajnalok hajnalán, tizenkét fokban, egyetlen szál ingben? – úgy éreztem, nekem nyomósabb okom van őt számon kérni. Hunyorogva felpillantott rám, majd felsóhajtott. Azt vártam, válaszolni fog, de nem így történt. A kezemet markolászta, forgatta, kémlelte a sebet. – Justin…! – elhúztam a kezem, hátha így majd könnyebben jön a válasz.
- Elfelejtettem tegnap megdicsérni a Tom & Jerry-s pólód. – elmosolyodott, de átláttam rajta. Csak gyorsan kitalált valami terelőszöveget. Pár pillanatra sikerült is neki, ugyanis eszembe juttatta a pusziját. Megbizsergett az arcom, odakaptam. Lehajtottam a fejem, felpillantottam rá, ajkába harapott. Neki is eszébe jutott?
- Justin, a tegnapi…
- Ó, milyen szép az erdő! Nézd, ott fut egy mókus.. – mutatott el a távolba. Csücsörítve hunyorogtam rá, félénken rám pillantott, lehajtotta a fejét. Miért nem akar róla beszélni? Nekem lett volna pár kérdésem. Bár kétségkívül úgysem raktam volna fel, ha odakerül a sor. – Nem voltam részeg, sem alvajáró, sem semmi.. – alig hallottam szavait, de valahogy összeraktam. – Sajnálom, ha…
- Szerinted ilyen nyugodtan ülnék az öledben, ha haragudnék? – csillapítottam le, mielőtt belekezdene a mondókájába. – Ó, most hogy mondod, tényleg szép az erdő. Látom is a mókust. – vetettem be a terelést, mert kezdtem zavarban lenni. Felkuncogott, de nem nézett rám. – Menjünk be. Fázom. – sóhajtottam, feltápászkodtam öléből.
- Blair.. – szólt utánam, mikor fordulni készültem. Érdeklődve visszanéztem rá. – Nem lenne ma kedved elmenni jégkorizni? Ma van utoljára nyitva a pálya, holnaptól bezár..

~*~
Blair :)

- Nagyon vigyázni fogok a kocsira, ígérem. – szívére rakta a kezét, apa elmosolyodott.
- A kislányomra jobban vigyázz. – komoly szemekkel vizslatta Justint, aki csak mosolyogva bólintott.
- Nagyon vigyázni fogok a kislányára. – ajkába harapva rám pillantott, megforgattam a szemem a megnevezésen.
- Indulhatnánk? – doboltam türelmetlenül a kocsi tetején. Bólintott, kinyitotta az ajtaját. Az enyém már nyitva volt, így csak be kellett ülnöm az anyósülésre. Mindketten bekötöttük magunk, Justin a kocsit kezdte térképezni. – Ugye tudod, hogy haragszom rád? – dörmögtem sértetten.
- Blair, ne nyafogj már. Ismerd be, hogy jobb sofőr vagyok, édesapád is ezért adta nekem a slusszkulcsot, nem pedig neked. – elégedett hangja hallatán ránéztem, vigyorgott. Elfordította a kulcsot, gázt adott és végiggurult a kavicsos úton, majd át a rövid ösvényen, végül rátért az útra.
- Még a te kocsidat is tudtam vezetni, pedig azt elsőre csináltam. – morgolódtam tovább. Felkuncogott és annyiban hagyta a dolgot. A jégkorcsolyapálya a város egy másik szélén van, ami körülbelül negyed óra utazást jelent. Az én tudomásom szerint 7-ig van nyitva és most van 7, de valószínűleg Justin jobban tisztában van vele, mint én, hiszen évente egyszer, ha a közelébe megyek a pályának. Egyszer koriztam még eddig egész életemben. E pillanatig sem értem, hogy mentem bele ebbe dologba. Bár ő sem járhat oda túl sokszor, tekintve, hogy majdnem minden nap a világ más pontján van, na de ott van neki Scooter, a mozgó notesze, akitől bármit megtudhat.
Az úton egyikünk sem szólalt meg. Nem volt mit mondanunk, így a csendet találtuk legjobb módszernek. Már sötétedett. Szerencsére nem esett a nap folyamán, így minden száraz volt. Az apa által rajzolt „térkép” szerint a következő úton kell lefordulnunk, Justin ezt meg is tette, s nagy meglepetésemre rögtön meg is pillantottam a korcsolyapályát. Hasamban görcs keletkezett. Biztos akarom én ezt?
- Túlélted, primadonna. – leállította a motort, megpaskolta a combom, s kiszállt a kocsiból. Mélyet sóhajtottam, én is követtem példáját. A kocsi elejénél megvárt, a pityegés jelezte, hogy lezárta, majd elindult. Kétkedve indultam utána, több okból is. Egyrészt, semmi kedvem nem volt szerencsétlenkedni. Másrészt, a pálya üres volt. Teljesen üres.
- Justin.. – siettem utána, lassítva bevárt. – Szerintem már bezárt… - ajkamba haraptam, elmosolyodott.
- Igen, bezárt. – nézett le rám, meglepett arcomat kémlelte.
- Akkor hogy…hogy megyünk be? Felőlem aztán vissza is fordulhatunk! – rögtön megálltam, csillogó szemekkel mutattam vissza a kocsira.
- Még mit nem! Ma este megtanulsz korcsolyázni! Gyere. – intett fejével, lehorgasztott fejjel követtem.
A magas kerítés ellenére tisztán rá lehetett látni a pályára, melynek éppen most fejezték be a takarítását. Jó ideig nem értettem, hogy akar bemenni zárás után, de aztán megtaláltam az egyetlen értelmes magyarázatot a betörésen kívül: ő Justin Bieber. Mit ne engednének meg neki? Bementünk az épületbe, ami teljesen kihalt volt, csak egy öreg bácsi ült a korcsolyákat tároló teremben.
- Jó estét! – köszönt Justin mosolyogva, a bácsi elmosolyodott.
- Éppen időben érkeztek. Most takarították le a pályát. – felállt, a pulthoz sétált. Összezavarodtam. Akkor most ők ismerik egymást, vagy mi?
- Nekem egy negyvenhármas kori lesz, a kisasszonynak pedig… - nagy szemeit rám szegezte, megköszörültem a torkom.
- Harminckilences. – néztem a bácsira mosolyogva. Bólintott, a szekrényhez ment. Megkereste a legjobb állapotban lévőt, majd lerakta elénk.
- Köszönjük. – Justin a pultra rakta kezét tenyérrel lefelé, s a bácsi felé csúsztatott valamit. Míg a bácsi mosolyogva átvette Justin kezei közül a valamit, addig a kezembe adta a saját korim. Sejtettem, hogy egy „kisebb” pénzösszeg lapult a markában. Aprót lökött csípőmön, nyomomban vele az egyik pad felé indultam.
- Komolyan lefizetted? – súgtam nagyon halkan, ártatlanul rám nézett.
- Nem tudom, miről beszélsz. – leült, cipőjéhez nyúlt. – Tudod, hogy kell felvenni? – bökött az én korimra.
- Nem. – én is leültem, s kétszer gyorsabban levettem lábamról a bokacsizmám, mint ő a Vans-ét.
- Akkor figyelj.. – hatalmas korijáért nyúlt, gyakorlottan lazította meg a csatokat. Belebújtatta lábát, aztán erősen meghúzta és becsatolta a megfelelő helyeken. Ugyanezt megtette a jobb felével is. Én is az enyémért nyúltam, ami kicsit más felépítésű volt. Már az is nehezemre esett, hogy beledugjam a lábam. Egy ideig nézte a szerencsétlenkedésem, aztán felsóhajtott, és leguggolt velem szembe. – Inkább segítek. – mosolygott fel rám, megfogta a jobb lábam. Lábszáram fáslival volt bekötve, hogy merevebb legyen és könnyebb legyen mozgatnom. Nos, igen, a reggeli balesetem megtette a hatását. Szerencsére a járás megy, csak kicsit fáj. Beleigazította a korcsolyába és meghúzta a csatokat. Másik lábammal is megtette ezt, majd farmerom szárát szépen eligazította. Felállt, s ekkor belém nyilallt a tudat: én ebbe tuti nem tudok felállni. Arcomra nyilvánvalóan kiült a kétségbeesés, kezeit ugyanis felém nyújtotta. Kis hezitálás után elfogadtam őket. Ajkamba haraptam, csak remélni tudtam, hogy nem fogom leégetni magam. Könnyedén felhúzott, s gyorsan derekamhoz nyúlt, hogy megtartson, ha esni készülnék. Legnagyobb meglepődésemre nagyon könnyű volt benne megállni. – Mehetünk? – mosolygott rám, nagyot nyelve bólintottam. – Nyugi, nem kell semmitől sem tartani. - megigazította piros sapkáját, mely remekül passzolt szürke nadrágjához, fekete pulcsijához és eredetileg fehér cipőjéhez, de a fekete kori sem változtatott semmit tökéletes megjelenésén. – Akkor ahogy megbeszéltük… - fordult a bácsi felé.
- Természetesen. – bólintott megbízhatóan. Kérdőn Justinra néztem, aki válasz helyett kézen ragadott és húzni kezdett. Óvatosan tipegve követtem, kezét úgy markoltam, mintha az lenne az egyetlen menekülési útvonalam. Nagyon instabilnak éreztem magam, pedig még csak nem is vagyok jégen. Kimentünk az épületből, s átmentünk a pályához. Sötét volt. Nagyon hamar lett sötét. Az egyedüli fényforrások csak a pályát körülvevő, 5 méterenként elhelyezett lámpák voltak. Kinyitotta a kis kaput, rögtön rálépett a jégre. Felém fordult, várta, hogy mi lesz. Fogaim közé vettem alsó ajkam, izgulni és félni kezdtem. Nem akarom én ezt.
- Mi történt, hogy félsz a koritól? – kérdezte halkan, felnéztem rá. Tekintete kíváncsi volt, felsóhajtottam.
- 10 éves koromban ugyanitt korcsolyáztunk apával, akkor voltam jégen először. Nem ment nehezen, estem is párat, de egyszer elölről belém jöttek és akkorát vágódtam hátra, hogy a sürgősségin kötöttem ki. – felszisszent. – A fejemnek nem lett baja, de a csuklóm eltört. – már csak a vállamat vontam meg, de akkoriban ez korántsem volt ilyen laza.
- És azóta egyáltalán nem koriztál? – megráztam a fejem. – Görkorival sem? – ismét. – Akkor most fogsz. – rögtön elöntött a pánik. – Na gyere. – derekamért nyúlt, a pályára húzott. Görcsösen markoltam felkarjába és a korlátba egyaránt. Sokat jelentett, hogy karjait biztonságosnak éreztem magam körül, így mindjárt kellemesebb volt a jégre lépni. Ajkaimat szorosan összezártam, nagyon koncentráltam, hogy ne essek el. – Menjünk egy kört a korlátnál. – javasolta, bólintottam. Beállt mögém, megfogta a kezem és derekamat fogva egy kis tolással rásegített csúszásomra. Igazából meg sem mozdítottam a lábam, csak húztam magam a korlátnál. Néha a szememet is behunytam, hogy még csak látnom se kelljen a jeget. Megkönnyebbülés volt visszaérni kiindulópontunkba. – Blair… - siklott elém. – Jó lesz az, csak próbáld meg a lábaddal tolni magad. Hacsak nem akarsz négykézláb kúszni a pálya közepén.. – vigyorodott el, mellkasára ütöttem.
- Így is remegtem, nem érezted? Ne várj tőlem túl sokat, úgysem fogom megtanulni. Menj nyugodtan és korizz, én elleszek itt. – böktem állammal a pálya többi részére. Felnevetett.
- Ha annyira egyedül akartam volna korcsolyázni, akkor nem hívtalak volna. Hidd el nekem, a végére igenis menni fogsz egyedül. – mosolyodott el. – Na, menjünk még egy kört. Most próbáld meg a lábaddal hajtani magad. Semmi baj nem lesz, elkaplak, ha esel. – mosolygott rám, visszasiklott mögém. Nagyot nyeltem, bólintottam.
Az időérzékem teljesen kikapcsolt, de szerintem egy fél órát tuti mentünk körbe-körbe. Jobban leizzadtam, mint a futásban. De meglett az eredménye, hiszen már alig kapaszkodtam a korlátban.
- Felmentél ma twitterre? – halkan beszéltem, az is elég volt. Továbbra is ügyeltem a korira, de válasza is érdekelt.
- Ma még nem. Történt valami érdekes? – picit megbotlottam, azonnal megfogott.
- Benne voltam a trendekben. – motyogtam, felpillantottam rá. Meglepődöttség tükröződött arcán, elmosolyodtam. – Blaylor volt a trend neve és a legtöbbje csatolt hozzá egy képet, amin Taylor és én vagyunk. Az MMVA-n ugyanis csináltak rólunk képet.. – magyaráztam. Felhümmögött, csücsörítve elgondolkodott. Észre sem vettem, hogy felgyorsítottunk, automatikusan nyomtam le a lábujjaim, így a kori éle megakadt a jégben és előrebuktam.
- Csak óvatosan. – kapta el a derekam, ismét egyenesbe hozott. – Mi volt még Taylorral? Mesélj. Még nem is mondtál semmit a díjátadóról. Láttam, hogy integettél. Te láttad, hogy észrevettelek? A backstageben… - szinte áradt belőle a szó, felnevettem. – Mi az? – kapta rám tekintetét. Kuncogva megráztam a fejem. Elmeséltem neki mindent, ami Taylorral történt, meg más egyebet is. – Apropó, tényleg a kisöcséddel mentél?
- Jaxon? Igen. – mosolygott. – Jazzy pedig…Selenával. – mintha elfintorodott volna, de nem akartam rákérdezni a dologra. – Ők csak a féltesóim. Apa másik házasságából… De imádom őket. – úgy beszélt, mintha a saját testvéreiről lenne szó. Biztosan tényleg szereti őket. – Neked csak nővéred van, ugye?
- Igen, Gerldine. De mindig is szerettem volna egy bátyót. Olyan izgalmas lehet… - sóhajtottam fel. Irigylem azokat, akiknek bátyjuk van. Szerintem sokkal jobb, mint egy nővér. De ez lehet csak azért van, mert én nem töltök valami sok időt a nővéremmel és hiányolok valakit mellőlem.
- Én báty vagyok. És élvezem. – boldog mosolya elfeledtette velem az én bajom, és hirtelen én is annak örültem, hogy ő örül.
Újabb negyed óra telt el úgy, hogy végigbeszéltük az időt. Talán egy percig, ha csendben voltunk. Mindig akadt valami téma.
- Justin.. – megálltam, felsóhajtottam. Éreztem, hogy mellém csúszik, oldalra fordultam. Hátamat megtámasztottam a tömör korláton, ajkamat rágva vizslattam cipője orrát. – Mutass nekem valamit. – felnéztem rá, közelebb volt, mint hittem. Abban a pillanatban elmosolyodott, nekem kihagyott kettőt a szívem. Lábaim elernyedtek, elfelejtettem, hogy meg kell feszítenem őket, így megcsúsztak alattam. Justin azonnal átkarolta a derekam, gyengéden, de határozottan nyomott neki a kerítésnek, testét az enyémhez feszítette. Mélyet lélegeztem, felkarját markoltam.
- Hagyjalak itt úgy, hogy még kapaszkodással sem bírsz a lábadon állni? – kuncogott fülembe.
- Csak véletlen volt.. – mentegetőztem, eltoltam magamtól. – Honnan tudsz egyáltalán korizni? Gondolom profi vagy…
- Kiskoromban benne voltam a stradfordi hoki csapatban. Rengeteget voltam jégen, jártunk meccsekre is, a telem szinte erre volt áldozva. A suliban úgysem remekeltem.. – nevetett.
- Száguldj körbe a pályán. Imádom nézni, milyen könnyedén mozog valaki ilyen lehetetlen felszerelésben. – hangom kérlelő volt, elmosolyodott. Kezeimet a korlátra rakta, tudtam, hogy kapaszkodnom kell. Lassan távolodni kezdett, de még mindig árgus szemekkel figyelt.
- A hokis ruha még veszélyesebb. – vigyorgott rám, eltűnődtem fogain. Még a sárga lámpafényben is fehérek voltak.
Hirtelen eltűnt előlem, s mire észleltem, már legalább 5 méterrel odébb volt. Lábait sebesen rakta egymás után, testhelyzetét figyeltem. Mélyen előredőlt, lábait berogyasztotta, öröm volt nézni, milyen könnyen siklik. Mintha mi sem lenne természetesebb. Megtett egy félkört, majd hirtelen megfordult. Bal lábára helyezte a testsúlyt, jobbal irányította magát. Még mindig háttal volt, mikor elszáguldott előttem, rám vigyorgott, én meg csak bambultam rá és csodáltam a tehetségét. Erre én sosem leszek képes. A pályát ismét bejárta, sebesen közeledett felém, a kerítésnek simultam. Elsuhant előttem, kisebb szellőt kavarva, de még inkább magával hozva rabul ejtő illatát, mely megcsapta orrom. Nyurga teste elkápráztatott, hirtelen megállt. Pontosan velem szemben, a pálya másik végében. Elvigyorodott.
- Gyere ide. Vágj át. A pálya közepén. – szavai megrémisztettek. Nem kérheti ezt, hiszen nem is tudok megállni.
- Kizárt. – ráztam hevesen a fejem, a korlátba markoltam. Arcát innen is láttam, nagyon szerette volna látni a bénázásom, úgy érzem.
- Blair, menni fog. Higgy nekem. Csak próbáld meg. Ahogy én csináltam. – bíztatott, de én csak a fejemet ráztam. – Azonnal elkaplak, ha kell. Csak dőlj előre és nem fogsz elesni. Menni fog. Kérlek.. – még nyelni is nehezen tudtam. A hangjától megremegett a gyomrom. Éppen olyan volt, mint éjszaka, csak most hangosban. Megnyaltam ajkam, a jeget kémleltem. Tuti elesnék. El sem tudnék indulni. És félek is. De Justinnak olyan könnyen ment! Én miért nem tudom megcsinálni? Én is biztosan megtudnám. Csak akkor ki kell próbálni. De félek. – Blair, itt vagyok. – megnyugtató hangja elöntötte az egész testem, mély levegőt vettem.
Nagyon óvatosan és lassan elengedtem a korlátot, jobb lábammal megtoltam magam, így a bal, egészséges lábamon könnyebb volt csúsznom. Csigalépésben haladtam, nagyon figyeltem az egyensúlyra. Végig előredőlve maradtam, lábaimat picit meghajlítottam a térdemnél. Körmeim görcsösen fúródtak tenyerembe, csak Justin bíztató hangját hallottam a túloldalról. Egyszer meginogtam, sikítás hagyta el a szám, Justin már lépett is, hogy segíteni tudjon, de látván, hogy talpon maradtam, megállt. Elértem a pálya közepét, megkönnyebbülten felsóhajtottam. Tovább haladtam, de egyszer csak két kar elkapta a derekam, a lendülettől megpörgetett, ismét sikoly hagyta el a szám. A szívem bordáimat lökdöste, kivert a víz, vállába markoltam és nagyon szorosan hozzábújtam.
- Csak én vagyok, Blair. Semmi baj. – kezét hátamra simította, magához ölelt. Halkan felnevetett, én viszont nem találtam viccesnek. A szívbajt hozta rám. Homlokomat vállának döntöttem, mélyet sóhajtottam, ajkaim közt kifújtam. – Figyelj. Így kell elesni..
Szavai ellen tiltakozni sem volt időm, lábamat kirúgta alólam. Most még csak sikítani sem tudtam, belém fagyott a levegő. Csak annyit éreztem, hogy mellkasát nekem nyomja, hátradönt, s a földön landol a fenekem. Lábaim ernyedten feküdtek a jégen, hátamat alig ütöttem meg, melynek egyetlen oka volt: Justin a lehető legbiztonságosabban tartott, szorított magához, s nem engedte, hogy akár a fejem is koppanjon. Felettem görnyedő teste alig nehezedett rám, térdével és alkarjával támasztotta magát. Ziháltam félelmemben, ujjaim elgémberedtek a szorítástól, amit karjára mértem.
- Justin, félek.. – tört ki belőlem, könnyek szöktek a szemembe.
- Blair, elestél. És túlélted. Nem ütötted meg magad. Látod, nincs mitől félni. – mosolyogva simogatta meg az arcom, mely biztosan kipirult. Összeszorítottam az ajkam, hogy ne hallja lihegésem, mélyet sóhajtottam.
- A frászt hoztad rám. – hangom erőtlen volt, akárcsak jómagam.
- Blair.. ? Nézz rám. – kért halkan, hüvelykujjával állam vonalát cirógatta. Vonakodva, de megtettem, amit kért, mogyoróbarna szemei csillogtak. Csodálatos volt. Gyomrom dió nagyságúra zsugorodott, de ezt már nem az esés okozta. Ő okozta. Tekintetét belevéste az enyémbe, nem vettem levegőt. A hideg jég ellenére testem felforrt, ajka vészesen közel volt az enyémhez. Nem tudtam, mit akar. – Mit érzel most? – suttogta, lehelete végigsöpört nyakamon.
- Hogy… - próbáltam kigondolni, hogy mit érzek, de lehetetlen volt elmondani. Én sem igazán tudtam. A szívem dörömbölt odabent, gombóc volt a torkomban, remegett a kezem és görcsben volt a gyomrom. Arca alig 10 centire volt tőlem, illata körbelengett, kifújt levegője csiklandozott. Lehetetlen lett volna megfogalmazni, mennyire élveztem. Kezem mellkasára simítottam, de nem tudom, hogy ellökni, vagy magamhoz húzni akartam. Az ellökés életszerűbbnek tűnt, de az, hogy közelebb vonjam magamhoz, valahogy jobban hangzott. - …hogy nehéz vagy. – nyögtem ki végül valamit, csak hogy járjon a szám. Igazából cseppet sem volt nehéz, nem is feküdt rajtam. Pillanatokig csak bámult rám, majd elmosolyodott.
- Lehet nehéz vagyok, de az tuti, hogy hozzád képest egy meghízott disznó. – kuncogott fel, elmosolyodtam. – Egy karral átérem a derekad. Lehet azért nem bírsz megállni a korival, mert még az is nehezebb nálad. – ezen megforgattam a szemem.
- Nem hiszem, hogy egy korcsolya 48 kiló lenne. – fintorodtam el.
- 48?! – szökött fel a hangja. – 48 kiló vagy? Blair, az borzalmasan kevés. – aggódó tekintetén felsóhajtottam.
- Ha tudnád mennyien mondják ezt… - elhúztam a szám, felnéztem az égre. A modellkedéshez ez kell, de amúgy sem vagyok könnyen hízó típus, szerencsére, vagy sajnos, nem tudom. Visszanéztem rá, együtt érző és egyben bocsánatkérő pillantást lövellt felém. Eszembe jutott valami. A helyzet adott, kiegyenlíthetném a tegnapit.
Gondolkodás nélkül arcára simítottam a kezem, nagyon puha volt. Lélegzetvételem gyorsult, kíváncsian pásztázta szemeim, ami még jobban ösztökélt. Lehúztam magamhoz, ajkaim arcához érintettem, gyengéd puszit leheltem rá. Lehet tegnap én is azt tettem, amit most ő, s akkor kínosnak érezném, viszont fordított esetben nagyon jó volt hallani, ahogy reszelősen kifújja benntartott levegőjét, teste kicsit megremeg felettem. Elengedtem az arcát, de ő nem hajolt fel. Orra súrolta a nyakam, kirázott a hideg. Nem bírom, ha valaki a nyakam közelébe kerül, most is nehezen tartottam vissza ellenkezésem. Haja arcomat birizgálta, azt hittem elolvadok az illatától. Hihetetlennek tűnt a pillanat, de nem azért, mert ilyen váratlanul kerültünk egymáshoz közel, nem is azért, mert egy nap alatt egy komplett flörtsorozatot levágtunk, és nem is azért, mert hirtelen úgy viselkedünk, mintha egy friss pár lennénk. Mindez egy sulis fiúval is megtörténhetett volna. Ez az egész azért volt hihetetlen, mert Justin Bieberrel és velem történt. – Justin…mi most…mit csinálunk? – beszédem zavart volt, tisztán hallatszott, hogy nincs minden rendben a szívverésemmel.
- Nem tudom. – sóhajtva megrázta a fejét, lehunytam a szemem. Biztos vagyok benne, hogy helytelen volt az, amit csinálunk, akármi is legyen az, de élveztem. És nem tudok mit tenni ez ellen. – Blair…menjünk haza. – suttogta. – Mármint hozzátok. - bólintottam, elhajolt tőlem. Felállt, a kezét nyújtotta. Félénken megfogtam, ő pedig egy húzással felállított. Ráfogott derekamra, egy pillanatra magához vont, de azon nyomban elengedett. Segített épségben kiérni a jégről, onnan már könnyen ment a séta. Most vettem csak észre, hogy igazából mennyire fáj a lábam.

19 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. EZ ÚRISTEN, NAGYON JÓ LETT. ♥
    nagyon tetszett az egész rész, az egész kettejükről szólt, és főleg az eleje meg a vége annyira asdfgkl ♥!!!!!
    fogadjunk hogy justin reggel nem tudott aludni, és bement blair szobájába, és nem találta, és sehol máshol, és kiült egy ingben, és várta blairt a hidegben <3 vagy ha nem, akkor nekem úgyis így van fejemben :D
    meg imádtam, mert elhívta randizni. vagyis nem pont így mondta, de nyugi, én értettem. ÁÁÁÁÁ. ♥
    meg ez a koripályás annyira.. jó volt. ahogy mindig ott volt blair mellett, és segített neki, meg egymásba kapaszkodtak, hát ezzzzzz *szívecskésszemmelnéz* ÉS A VÉGE. *-* ez most egy szájra puszi lett volna? vagy nem tudom, de nagyon jó volt. vagy csak egy arcra puszi, és csak így lihegtek egymásra? na mindegy, csodás volt. :D és most felvagyok pörögve a rész által. CSÓKOT AKAROK. XD jajj meg blair az ölében ült. awwwwhhhh *-* <3 ááá imádom ahogy így flörtölgetnek egymással, meg kerülgetik egymást. kíváncsi vagyok mi lesz most este, ha visszaértek blairékhez. :D egész nap alig vártam a részt, és most van és asddfghfjjrfkk, és alig várom megint a következőt. siess ám <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖSZÖNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM.♥ :')
      így van, most az egész csak róluk volt ;) 7 oldal Blair&Justin. reméltem, hogy jól fog hangzani:D köszönöm asdfgkl♥ :DD
      na hát addig jó, hogy Justin nem tudott aludni:D még azt is elfogadom, hogy bement a szobájába, nem találta ott, de innen én úgy képzeltem, hogy fogta magát és kiment a hintaágyhoz, hogy elüsse az időt. :DD ilyen egyszerű:DD de gratulálok, végülis összeraktad ;)!
      "de nyugi, értettem", ahh, latincsajom, nagyon vágod:D amúgy nem tudom még, hogy ez az volt-e, vagy sem.xd majd attól függ milyen kedvem lesz, mikor írom a kövi részt:D
      igen, pontosan így történt a kori, ahogy írtad:D és nem, nem egy szájrapuszi volt. figyu: "...ajkaim arcához érintettem, gyengéd puszit leheltem rá." na, átment? ;) "lihegtek egymásra".XDDD hát ja, valami olyasmi, de ennél finomabban történt a dolog:D
      Csókot? háát....akkor még várj:D igen, odaült:D flört forever:D öö...hogy mi lesz? még én sem tudom. :'D
      köszönöm szépen ezt a cuki komit, jót nevettem rajta. :'DD puszillak♥

      Törlés
  2. Imadoooom *.* <3 ur isteeen. en nem birom..:D annyira aranyosak :) nagyon varom a kovetkezoo reszt :D es igazan siethetnel azzal a csokkal..:P <3 nagyon joo resz lett :] <3

    VálaszTörlés
  3. awww....annyira édes rész lett :)*-*

    VálaszTörlés
  4. ááááááááááá(készülj fel, szerintem eddigi leghosszabb komimat láthatod majd) ilyen még nem igazán volt velem, de szinte az EGÉSZ részt végigvigyorogtam. imádtam, még most is. basszus ezek a részek egyre jobbak. én ezt már nem bírom.
    úristn! NEM BÍROK MAGAMMAL BASSZUS!! az eleje, a közepe, a vége, mind kettőjükről szólt. csak róluk! és egyszerűen nem tudok részt kiemelni, amit ne imádtam volna. mert ugye nekem minden részben van valami, ami a leges-legjobban tetszik, de ebben?! lehetetlen...
    teljesen felpörögtem. és azért mostmár nem simán "ismerősök", csak blair-nek miért kell mindig belepofáznia, most úgy őszintén?:DDD
    amúgy ezt nem értettem, hogy mikor Blair ott ült Justin ölében, miért nem volt hajlandó Justin válaszolni? elmondanád a háttérben zajló érzelmeket, amiket, mi, közönséges olvasók nem érthetünk?:DDD
    nade most összefoglalom, miért is imádom a részt nagyon-nagyon.(amúgy szerintem te direkt csinálod ezt. vajon mit gondoltál az előző komimnál? ott is azt, hogy várjam csak meg a következő részt, ugye? tuti ez volt:DD már kezdelek ismerni:D)
    szóóval: azért valamilyen szinten még is csak eszébe jutott futás közben Justin... (if you know what i mean:DD)
    és megláthatta Blair szemből is justin testét, amit 'tegnapeste' nem láthatott.
    aztán ráesett justin-ra. és ott üldögélt az ölében. és beszélgettek. NORMÁLISAN!:D semmi bunkózás semmi. inkább csak pirulás:)
    aztán a 'kislányos' rész. a combpaskolás. (ez számomra már olyan közvetlen dolog, amit az ember nem csinál egy úgymond bármiféle "jött-menttel".)

    aztán pedig a korcsolyázós rész az, amit teljesen át tudok élni. mert életemben eddig - mondjuk én nem egyszer, hanem - kétszer voltam korcsolyázni és borzalmasan ment... a 2 alkalomnál konkrétan ahogy beléptem a pályára, elb*szódtam:DDD szóval ez teljesen olyan, ami "velem is megtörténhetne". mondjuk nekem nem törte el senki a csuklómat, de mikor hazaértem, anyukám azt hitte, valaki jól megrugdosott... :DD
    szóval a korcsolyázós rész pedig teljesen "ott van". ha érted, hogy gondolom.:DDD

    ééés még így utoljára visszatérve az előző komidra, imádom én is a hunger games-t!:D nekem mondjuk a hősszerelmes szóról nem jut eszembe, de oké.:)
    olvasni, nem olvastam, pedig akartam, és a Sweetheart-ot pedig már teljesen el is felejtettem.
    btw. örülök, hogy nem ítélsz el a normálatlanságom miatt:DDD

    huhh. azt hiszem erre megérdemlek egy válasz komit:DDDD mondjuk kicsit túl sok volt szerintem a 'kettőspontdédédé', de legalább láthatod, mennyire fel vagyok dobóódva:)
    na, csóközön: bius:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jézusom, át sem látom egészben a komit, olyan hosszú. :'DD ezt már előre köszönöm♥!:))
      oh, nagyon örülök, ha tényleg ilyen reakciót váltott ki belőled :D így van, most az egész róluk szólt ;). huh na várj. "Blairnek miért kell mindig belepofáznia, most úgy őszintén?:DDD" ez mire vonatkozik?xD bocsii, most nem fogom az adást. :'D
      hogy miért nem válaszolt akkor, mikor Blair szóvá tette, hogy megszólalhatna már?:D most jön az a kínos pillanat, mikor a történet egy részét a kommentből tudhatod meg. :'DD persze, válaszolok, de teljesen egyszerű: Blairen cicanadrág volt....meg egy atléta...meg egy pulcsi...és ennyi. és tudod...ezek ilyen...véknyak. :'DD na, érted. mellesleg, máris felejtsd ezt a "közönséges olvasók" menevezést, egyáltalán nem vagyok azok♥
      valójában igen, tényleg kezdesz kiismerni, mert azt gondoltam. :'DDD
      jól mondod, eszébe jutott és i know what you mean. ;)
      oh, neked is jár egy gratulamatula, hogy felfedezted ezt a lényege pontot (:D), hogy láthatta elölről a testét! tényleg ez volt a célom:D bezoony, normálisan:DDD a combpaskolással kapcsolatban pedig igazad van..;)
      nekem a kori nem nagy nyűg, én jól tudok menni :DD (#noego) tavaly vettem pár órát is, szóval csak be kell indulnom és akkor megyek:D jaaj, ezúton is részvétem édesanyádnak! :'DD persze, i know what u mean ;)
      nekem arról eszembe jut:D Peeta :D aki melelsleg az egyik kedvencem, mert az én valódi nevemre hasonlít a neve:) és mert szerintem cuki:D a btw-re annyit: ugyan már, ebből a válaszomból is látszik, hogy én is lökött vagyok, nem? :'DD
      a válasz komit teljes mértékben megérdemled, meg is kaptad. ;) ezek a "kettőspontdédédé"k pedig nagyon is jó helyen voltak. :DD
      puszkóó♥

      Törlés
  5. ÉN EZT NEM BÍROM:o ez már kínzás.. nem teheted ezt:D annyira de annyira édesek.. wáá*-* IMÁDTAM NAGYON NAGYON:D siess.<3

    VálaszTörlés
  6. atyaszentég :DD
    ha nem bánod leírnám a reakcióm címszavakban (hogy értsd, miket vált a történet/váltasz ki belőlem): sokk, mosoly, vigyor, öröm, idióta érzés, sokk, értelmezés, bugyuta vigyor, kicsattanó öröm, és a vége felé az elmaradhatatlan néma sikítás... ne kérdezd, hogy az hogy lehetséges de nekem ment.. elvetődtem az ágyamon és sikítoztam (csakis némán, olyan vee-sen) mint egy pszichopata félőrült, akiért jönnek a kigyúrt fehér ruhás hapsik és elviszik olyan fehér fölsőben amiben a kezeidet nem tudod mozgatni és közben rángatózol
    és még mindig teljesen épelmélyü vagyok :D nem kell félni tőlem xd
    na és akkor végre rátérek a részre
    hallod, te csaj?? amúgy normális vagy?? itt akarsz nekem szívinfarktust okozni??? amikor ott feküdtek egymáson vagy mit csináltak azt hittem berosálok, úgy izgultam... :D
    szóval az egész részt végigizgultam és vigyorogtam és persze végigkisérte a vee-s néma sikítás...
    annyira.. ááááááá.. olyan úúúúúúúúúúúúú istenem már fogalmazni sem tudok...
    gondolom már a hajad téped, hogy lehet valaki ennyire elmebeteg állat hogy ilyen komit írjon... neeem, azért remélem ilyeneket nem gondolsz
    na de vissza a részre xd
    imádtam amikor Blair próbálta kiverni a fejéből Justint (nálam ez azt jelenti hogy mindig ő jár a fejében - szólj ha tévedek)
    imádtam amikor Blair Jus ölében ült
    imádtam a korcsolyázós jelenetet
    imádtam azt a fekvős-puszis dolgot
    mindent imádtam és téged is amiért ennyit fáradozol a részekkel és megajándékozol minket eme csodálatos írásoddal (magyarázat: lenyeltem egy jane austen és shakespeare könyvet)
    szóval csak így tovább..!!!!! :)
    már nem is írom, hogy várom a csókos jelenetet, mert ezt mindig vedd oda a komijaimhoz, ha nem írnám oda, míg nem történik meg :P
    nem tudom mit hagytam ki.. mind1
    IMÁDTAAAM és kész :D
    siess a következővel :)
    csók: birdie, aki mostantól VEE-ként nyomul ;)

    ui.: én már voltam korizni kb 2x, egyszer szlovákiában a sulitól(ahol megjegyezném volt egy helyes gyerek :D aki nagyon tudott xd) és egyszer itt tőlünk nem messze a tavon és nekem egész jól ment, sőt :D (nem vagyok egoista, áááh xd)
    mondjuk nekem a görkori tudományom (egóbajnok vagyok ma :P) is rásegített arra ogy ne bukdácsoljak, így élveztem :D

    remélem nem zavar ez a hosszú komi, meg a hülye agymenéseim és a késői idő (mondjuk nem hiszem hogy te most fogod elolvasni.. sebaj)

    mégegyszer elmondom hogy imádtam, és mostmár lelövöm magam :P

    byby :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahh. és egy újabb komit, amit nem is látok át egészben. :'DD kedves vee! nekem nagyon tetszik az új neved :)) ne kérdezd miért. :DD
      én semmit nem bánok, akármit írhattok:D nagyon örülök, hogy ezeket váltotta ki belőle a rész. :')) én ugyan nem félek, bátran állok elébe. :DD mi? hogy én ilyet gondoljak? ugyan, kérlek...! imádom az ilyen komikat:D
      szólnék, ha tévednél, de nem tévedsz:D
      ha ennyire tetszett, annak tényleg csak örülni tudok. :))) nagyon szépen fogalmaztál, csak megérte shakespearet olvasni, nemde? :DD mostantában egyre többet 'fáradozom' a részekkel, de ha ilyen pozitív visszajelzések jönnek, nem is bánom! :)
      rendben, mindig odaveszem majd, te pedig azt vedd oda, hogy 'még várj!' egészen addig, míg meg nem történik. :DD
      köszönöm szépen VEE a véleményt♥:))

      ui: akkor te is úgy vagy, mint én:DD egóbajnok.xd szóval vee tud korizni. megjegyzem:D
      zavar egy hosszú komi? most csak viccelsz, tudom!:D viszont egy dologban tévedsz: tegnap igenis elolvastam. ;) fél 12 után mentem csak ágyba, addig szinte 15 percenként néztem a blogot:D szóval elolvastam, csak fáradt voltam válaszolni:)

      én pedig még egyszer köszönöm, puszii♥

      Törlés
  7. nos, akkor... a rövidebbekre ide válaszolnék, a hosszabbakra oda "helyben" :D mert úgy könnyebb:)

    floo♥: oooooh. :')) köszönöm szépen♥! okéoké, sietek majd a csókkal.................*hatásszünet*....:D puszillak<3

    Nicky: nagyon köszönöm!:))

    Névtelen - aki 22:53-kor írt:D : kínzás? uhh, milyen borzalmas vagyok! :DDD köszönöm, nagyon!:)♥ örülök, ha tetszett;)

    VálaszTörlés
  8. Ez egy nagyon aranyos rész volt!!..még sok ilyet..szerintem a csók várhat..az ilyen "nemtudom, h mit csináljak most" részek olyan édesek..mint a ketten zavarba voltak..imádom ezt a blogot..wáá..
    Siess a kövivel..Pusz..<3

    Renaa voltam..

    VálaszTörlés
  9. De várom már, hogy öszejöjjenek istenem... és sry hogy régen írtam komit =) nagyonjórészlett *-* imádom ahogy írsz..
    eddye..

    VálaszTörlés
  10. pimpinkin ő egy édi kishaveeer veled kirándul és közben énekeeel pimpinkin egy cukojj kisz nuszimussz aki hidd el sosem lesz alamusz! befejeztem, sajnálom, rám jött az 5 perc. XD imádom. right? ennyi. nyunyunyu. tökéletes mint AZ ÖÖÖÖÖÖSSZES TÖBBI RÉSZ amit az elmúlt HÓÓÓÓNAPOKBAN ÍRTÁL EEEERRE a csodás kis blogocskára. na, komolyan nem tudom mi bajom van, inkább megyek aludni. :$
    #1 vivacious fangirl :DDDD

    VálaszTörlés
  11. hűha... nagyon bírom ahogy kóstolgatják egymást :D mókás :) izzik a levegő!!!! nem tudok nem jót mondani rá.... imádom!
    a másik dolog pedig, hogy..... hogy is mondjam... én máshogy képzeltem el Blair-t és ez így olyan..... illúzióromboló... Nem rosszindulatból mondom, mert imádlak, de én a helyedben Blair kinézetét nem fedtem volna fel. Természetes, hogy neked van egy személy, akire mintázod, ahogy az olvasóknak is van egy személy, akit elképzelnek. És ez általában nem egyezik. Szóval érted... igazán nem akarom kritizálni vagy ilyesmi, mert ez igazából csak apróság, de én így gondolom.
    De továbbra is IMÁDOM A BLOGOD CSAJSZI! :)

    VálaszTörlés
  12. Renaa: ó, köszönöm♥:) újra. és újra. :D igyekszem a következővel :))

    Eddye: haha, az még odébb lesz:D hirtelen nem ismertelek meg a nevedről, de az eddye után már leesett. :D köszönöm, hogy írtál:))!

    CassieDM: öö...najó, ezt nem ismerem. :') még ha a magas fák között gombaházakban lakunk-ot énekelted volna, akkor oké, de gőzömnincs ki az a pimpinkin. :'D köszönöm♥ nyunyunyu. :D a fangirlömre rájött az 5 perc ami 15-ig tart. :'D na de sebja, így szeretjük őt. köszönöm még egyszer!:)

    poppy: bírod?:D akkor jó:) ♥
    ezzel az illúziórombolással kapcsolatban pedig teljesen igazad van. de nem bírtam megállni, hogy ne rakjam fel. :'D ezekből az "én a helyedben nem..." kezdetű mondatokból sokat tanulok, szóval köszönöm, hogy megosztottad:) természetes, hogy nem egyezik az elképzelésünk, egyszerűen csak valamiért muszáj volt felraknom:D na de akkor verd ki a fejedből és maradj a te képzeletednél!:))
    köszönöm a komit♥:))

    VálaszTörlés
  13. nagyon szép ez az egész!!!!tényleg csodálatos és leírhatatlanul imádom ezt a részt is!mikor Blair hazaér és látja Justin-t...aww elolvadok....na és a "randi Justinnal",mármint ki tudja?lehet az, de lehet ez csak baráti összejövetel.azért mégis remélem h ennél több volt,mélyen legbelül olyan romantikusnak tnik ez az egész!!!nagyon várom már a folytatást!!

    VálaszTörlés
  14. hűűűűűűűűhaaaa.ez az egész annyira jó,hogy....úristen :DD .. sorry,im speachless. imádom ahogy írsz.elképesztő... Az elejétől kezdve olvasom már a blogot,de fogalmam sincs,hogymiért nem írtam kommentet még egyszer sem,pedig mindegyik rész 'elkáprásztatott'.De majd megpróbálom bepótólni.:) :DD .. amúgy ezt így kijelenthetem,hogy a te boljaid a kedvenceim!♥ .. komolyan.. [ nem így akartalak erre megkérni,de azt hiszem más mód nincs rá.Szóval.Ha majd lesz pár unalmas perced,akkor légyszives nem kukkantanál be hozzám is? http://youarethereasonwhy.blog.neon.hu .Nagyon szeretném hallanni a véleményed. (ja,és ez semmi ilyen hírdetős dolog akart lenni,csak eléggé tanácstalan vagyok és szeretném hallani a véleményed) előre is köszönöm) .. ja és hoozd hamar a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  15. annyira tűkön ülök hogy az már nem lehet igaz. >.<

    VálaszTörlés
  16. ANNYYYYIIIRRRAAAA NAGYOOON JÓ lett!! Imádom a blogodat és nekem is van egy blogom ami természetesen nem olyan jó mint a tiéd:)) Ès szeretném ha megnéznétek az It's My Life c. blogot.Persze csak ha nem veszed bunkóságnak. Mondjuk nem rég kezdtem de annyira örülnék neki ha olvasnátok néhányan rendszeresen:)) Előre is köszi:)) és hozd a kövi részt;))

    VálaszTörlés