2012. augusztus 30., csütörtök

47. Lopod a ruhám!

Lányok, rettentően fáradt vagyok.. Még csak egy mosolyra sem futja. Még szerencse, hogy a rész hamarabb elkészült, így fel tudom rakni.
Annyi mindent mondanék, de mindenből csak annyi marad, hogy köszönöm szépen a kommenteket, amik válaszolására lehet, hogy még visszatérek, valamint köszönöm szépen, hogy immár több, mint negyvenen vagytok rendszeres olvasóimnak feliratkozva :)
Szeretlek titeket, srácok! 

Szokásos reggeli teendők. Így megy már negyedik napja, de megunhatatlan. Főleg, hogy minden nap máshol ébredsz.
Mai szettem talán kisebb meglepetést fog okozni a többieknek, de mindig is szerettem az ilyen egyedi összeállításokat. Fehér atléta, barna cicanaci, kék sál. Ez már magában megállná a helyét, de muszáj voltam hozzácsapni egy lepelszerű, extrém pulcsit is. Hajamat precízen, mégis lazán fogtam fel, így babás arcom kihangsúlyozódott. Pár tincs oldalra kandikált, pontosan így szeretem.
A többiek reggeliznek, de én kisebb „veszekedések” árán meg tudtam velük értetni, hogy nem vagyok éhes. Tényleg nem vagyok. Helyette inkább áldozok több időt a készülődésre, ami mindig csak rohanásban telik. Úgy hallottam, már többet beszélnek odalent, mint csendben vannak, valószínűleg már a legtöbben végeztek. Kenny még tuti eszik. Összerámoltam a bőröndöm, indulásra készen vagyok, de előtte még lemegyek megkukkantani őket.
Végigtipegtem a folyosón, rátértem a lépcsőre, s mikor a felénél jártam, Scoo elordította magát.
- BLAIR! – fel sem nézett a papírjáról, melyre szorgosan kapirgált.
- Itt vagyok. – nevettem fel, leszökdeltem a maradék lépcsőfokon. Egy óriási asztalnál ültek, egy hely kivételével mind foglalt volt.
- Azt a kur.. – Ryan a kezével próbálta betömni a száját, melyből víz potyogott az asztalra. Szalvétája után tapogatózott, de ahelyett, hogy odanézett volna, szemét rajtam legeltette. Zavarban éreztem magam, de egy mosollyal próbáltam mindezt leplezni.
- Na, eléggé kicsinoskodtad magad, ha már kajálni nem jöttél? – Ry vigyorogva fogadott, rányújtottam a nyelvem.
- Csak elegendő időt adtam magamnak, hogy normális ábrázatot adjak a kinézetemnek. – formáltam át mondandóját mosolyogva.
- Ülj le, Blair, az a szék neked van kihagyva. – szólított meg kedvesen Fredo tesója, akinek nevét annak furcsaságának lévén szégyenszemre elfelejtettem.
- Köszönöm. – mosolyogva elfogadtam az ajánlatot, kihúztam a nehéz széket és leültem Pattie mellé. Másik oldalamon Scoo ült az asztalfőn.
- Miután megérkezett Primadonna.. – rám sandított a legutóbb említett, kínosan ajkamba haraptam. - …most már felvázolhatom a dolgokat. – ezzel meglepett.
- Változás történt? – csúszott ki a számon.
- Ha úgy nézzük, semmi extra. – csücsörített, majd vállat rántott. Beszédbe kezdett volna, de valaki megzavarta. – Mr. Bieber, megtisztelne azzal, hogy meghallgatja, amit mondani szeretnék az Ön turnéjával kapcsolatosan? – hangját megemelte, de a végén elnyomott vigyora tudatta, hogy csak poén volt ez a hivatalosság. A velem szemben ülő Ry Good melletti fiú megjátszott ijedtséggel kapta a fejét menedzsere felé, végül nem csak ő, mindenki elnevette magát. Eltűnődtem a fiú arcán, mely ezen a nyúzott reggelen is hibátlan. Belemerülhettem a dologba, ha még azt sem vettem észre, hogy néz. De kétségkívül engem nézett. Barna szemei most feketének hatottak kitágult pupillájának köszönhetően. Apró mosolyt küldtem felé, melyet azonnal viszonzott, de nekem el kellett fordulnom. Észben kell tartanom, hogy rajtunk kívül még tízegynehány ember van itt. – Tehát a dolog a következő.. Úgy döntöttünk mi, nagyok, hogy kevesebb utazási költségvetés végett a két buszt egy buszra váltjuk. Ezt még tegnap este határoztuk el, s azonnal szervezkedni kezdtünk. – hoppá. Nem is tudom, ez most jó vagy rossz? – Ennek eredményeként a két busz felszereléseit összemixelték. Lesz 3 egymástól elkülönített alvóhelyiség. Tizenegyen vagyunk, ami annyit tesz, hogy két szobában 2 emeletes ágy, azaz kétszer 4, tehát 8 fekvőhely, egy szobában pedig egy emeletes és egy egyszemélyes ágy, tehát 3 fekvőhely. A szobabeosztást is megcsináltuk, szerintem elfogadható mindenki számára. Az első szobában Fredo, Kenny, Jon és én. A másodikban Blair, Carin, Pattie és Mama Jan. Az utolsóban pedig Justin és a két Ryan. Most szóljon, aki akar, vagy hallgasson örökké. – Scoo annyira belejött a beszédbe, hogy mire ő a végére ért, én még csak a felénél jártam a szöveg emésztésében. Mindenki csendben volt, valószínűleg ők is próbálták megérteni, amit a mellettem ülő pasas elhadart.

~*~

Ducks, ducks, ducks, ducks, quack, quack, quack, quack, ZOOOOM!
Még most is mosolygok, ha erre gondolok. Mikor összeáll a nagy csapat, hogy együtt mondjunk el egy imát a sikeres fellépésért és Justinért, aztán jön ez a bugyutaság, amit a nagyok talán még jobban élveznek, mint a „kicsik”, na hát ez fergeteges. Imádok az itteni emberekkel lenni, egyáltalán nem gondoltam, hogy ennyire barátságosak. Ez még csak a negyedik nap, de úgy érzem, máris sikerült abszolút beilleszkednem közéjük. Ehhez persze kellett az ő nyitottságuk, az én Justinból merített bátorságom és maga Justin.
- ’Cause everything starts from something but something would be nothing, nothing if your hearts didn’t dream with me. Through the sorrow and the fights, don’t you worry, cause everything’s gonna be alright. Cause all I need is a beauty and a beat… Who’s gonna make you fall in love? I know you got your wall wrapped all the way around your heart. – Justin hangja bezengte a backstage légkörét, bár csak a hozzá közel állók hallhatták igazán felkészülését az utolsó negyedre. Ez volt a legrövidebb szünet, alig két perce van lent, s máris indulnia kell vissza. Jon kamerával a vállán vette minden rezdülését. – Több energiám van, mint Chuck Norrisnak! Szeretlek titeket, srácok! – üvöltötte a kamerának, profi táncmozdulatokkal kísérve a hangját.
- Pazarolod a hangod. Fogd be a szád, te pacsirta! – Mama Jan nevetve karolta át a derekát, a színpad felé vitte.
- Nagyon elbújtál. – súgta a fülembe nevetve egy ismerős hang, mosolyogva fordultam Carin felé.
- Itt legalább nem vagyok útban és nem félő, hogy tönkreteszek valamit. – vállat vontam, tekintetem ismét Justin szegeztem, aki már fel is tornászta magát a kis dobozba, ami felemeli őt a színpadra. Guggolva ugrált párat, bemelegítette magát. Kezébe nyomtak egy vizes palackot, mélyet kortyolt belőle, majd becsavarta és a földre dobta. Megigazította a haját, s mintha keresne valakit, úgy fordult körbe. Előbb balra, majd jobbra nézett, aztán félelmetesen pontosan előre, egyenesen rám. Arcára mosoly festődött, mintha megtalálta volna keresettjét. A távolság sem rontott tökéletes összképén, hibátlan arcát szépen keretezte haja, bár csodás mosolyába belemászott a mikrofon. Mindkét hüvelykujjam a magasba tartottam, lelkes vigyorral küldtem felé jókívánságom. Ekkor megjelent mellette egy hapsi, megnyomott egy gombot, és Justin lassan elindult felfelé. Próbált még visszahajolni, de tekintete már nem találta az enyém, ragyogó fogai is lassacskán eltűntek, majd a testét is elnyelte a színpad. Magamban jó nagyot sóhajtottam. Fura érzéseim voltak. Hiányzott. Hiányzott Justin, de nem csak ő. Az is, ahogy tegnap megcsókolt. És ahogy a karjában tartott, na és ahogy az ölében fekve segített átvészelni bukásom egy kis részét, ahogy a kezemet fogta, ahogy ajkára puszit adtam. És ettől megijedtem. Nem értettem magam, teljesen nem. Ráadásul az sem hagyott nyugodni, hogy mennyire hiányoltam egy kis beszélgetést vele. Egy csendes helyen, a mai rohanó nap után. Jól mondta még anno, mikor próbált rábeszélni, hogy jöjjek vele: tényleg megértjük egymást a kor miatt, persze Carinnel, Mama Jan-nel, vagy akárki mással is nagyon jól kijövök, de vele mégiscsak egykorú vagyok, ez pedig sokat jelent az emberek között. Utoljára akkor éreztem ilyet, mikor Rickkel voltam. Vele is hasonlóan kezdődött, hiányoltam a társaságát. Igen, ez a jó kifejezés. Hiányolom Justin társaságát.
- Blair, figyelsz te rám? – Carin kuncogva koppintott orrom hegyére, belső gondolataimból ezzel felélesztve.
- Bocsi, elkalandoztam. – tisztáztam előre gyanús tekintetéből fakadó jövőbeli kérdéseit.
- Elkalandoztál Justinon? – sunyin mosolyogva vonta fel szemöldökét, hát mégsem tudtam megelőzni?
- Justinon? Miért pont Justinon? – felnevettem, bár eléggé egyértelmű lehetett abból, hogy ő már eltűnt, én még mindig a helyét néztem, ahol rám mosolyogva guggolt. – Csak azon agyaltam, hogy… - köhögni kezdtem, hogy időt nyerjek. Megpillantottam a kicsi liftet, ami épp most érkezett le Justin felemelése után. - …hogy milyen jó lehet felemelkedni azon az izén, a világ megmentőjeként ünnepelnek, miközben te csak állsz és hallgatod annak a milliónyi embernek a sikítását, aztán egyszerűen csak énekelni kezdesz és ezzel boldoggá is teszed őket. – tényleg belegondoltam, mekkora móka lehet. Justin birtokolja az egyik legjobb munkát. Néha igazán irigylem őt ezért az istenítésért, amit művelnek vele, de aztán rájövök, hogy nem is mindig jó az. Ha egyetlen hajszála rosszul áll, már azt is tuti észreveszik.
- Ha hamarabb mondod, akkor próbán kipróbálhattad volna. – elhúzta a száját, látszólag bevette a dumám.
- Majd legközelebb. – mosolyogtam rá. – Tudok neked segíteni valamiben? – más felé igyekeztem terelni a dolgot.
- Ó, nem, nem hiszem. – legyintve rázta a fejét, belegondolt, hogy vajon tényleg nem lennék-e semmiben segítsége, de végül még egyszer nemet intett.
- Biztosan? Szólj csak nyugodtan, legalább fontosabbnak érezném magam. – tarkómat vakarva nevettem fel, egyik kezemmel mellem alatt átöleltem magam, másikkal rákönyököltem, államat kézfejemmel támasztottam.
- Hát, talán…nem, azt nem bízom rád. – felsóhajtott, gondolkodni kezdett.
- Carin, bármit megcsinálok. – kedvesen elmosolyodtam. – Persze, csak ha méltónak találsz a feladatra.
- Ruhahajtogatás nem éppen valami méltóságteljes feladat.
- Miért ne? – vállat rántottam. – Ha azzal segítek, szívesen megcsinálom, csak mondd.
- Most az hogy néz ki, hogy ilyen feladatot adjak neked? Majd inkább legközelebbre találok ki valamit.
- Ne, Carin. Szeretném megcsinálni, jó? – kérlelőn néztem szemébe. Szerettem volna ezt a feladatot, hiszen már lassan szégyelltem magam, hogy ők csak úgy furikázzák a seggem, én meg semmit nem csinálok. Ideje valamit tennem is a dologért. Vívódott, egyszer majdnem belement, de aztán mégsem jött ki hang a torkán. Ajkát harapdálva gondolkodott, vajon hatalmazzon-e fel eme nemes feladat elvégzésével.
- Jó, legyen. – sóhajtotta. Farzsebébe nyúlt, egy kulcsot tartott felém. – Jobbra a folyosón egyenesen, a negyedik ajtó balra, 136-os szoba. Szóval a ruhákat kéne összehajtani, mert nagyon széthagytam őket. A kanapén és az öltözőfülkében is van egy pár. – pirulva nézett rám.
- Bízd csak rám! – kacsintva elvettem kezéből a kulcsot, puszit nyomtam arcára, majd elindultam a jobbra nyíló folyosón. Izgatott voltam, pedig csak egy hülye ruhahajtogatásról volt szó, de legalább ennyivel is hozzájárulok a munkájukhoz. Hamar megtaláltam a 136-os szobát, melynek tábláján egy fehér papíron Justin Bieber neve ékeskedett. Hoppá. Szóval az öltözőjéről van szó. Biztosan muszáj volt nekem ezt elvállalnom? Szabad nekem beszabadulnom az öltözőjébe, a ruhái közé, a holmija közé, az illata közé..?
A kulcsot a zárba dugtam, könnyen fordult. Éreztem a mellettem járkáló emberek kérdő pillantását a hátamon, de nem foglalkoztam velük. Látták, hogy van kulcsom, na és szerintem nem is nézek ki dílernek, hogy rosszat gondoljanak.
Az ajtót kinyitva azonnal megcsapott az illata. Tagadhatatlan, hogy itt volt. Nem lenne jó tolvaj, esetleg ha egy liter parfümöt öntene magára. Gondosan becsuktam az ajtót, a kulcsot a farzsebembe raktam, villany után tapogatóztam. Hamar megtaláltam, de arról nem volt szó, hogy négy gomb is lesz egymás mellett. Próba-szerencse alapján felkattintottam az elsőt, a szobát halvány fény árasztotta el, mely az asztalhoz tartozó tükröt körülvevő fényes lámpákból áradt. Elmosolyodtam, szétnéztem. Elég rendetlen volt minden, gyorsan hozzá is fogtam a kanapén elterülő ruhákhoz, hiszen már kevesebb, mint 10 percem, ha lehet. Három nadrág itt, öt póló ott, két pár cipő arrébb, három mellény mellette.. Huh. A nadrággal kezdtem. Mérete sokkal nagyobb volt, mint amit Justinból kinéznék, de ha a saját méretét venné, nem csúszhatna le ágyékáig a gatya. Hamar végeztem velük, ahogy a mellényekkel is. A pólók között találtam egy fehér atlétát is, melyen printelt minta New York felirattal volt látható. Első pillantásra beleszerettem. Tapintása kellemes volt, de illata még jobb. Orromhoz szorítottam, mintha hirtelen Justin ült volna mellettem. Lehunyt szemekkel élveztem a határozottan valaha érzett legjobb illatot. Vajon észrevennék, ha lenyúlnám? Mondjuk, kicsit furán mutatna rajtam egy férfi atléta.. Azért mégis félreraktam. Összehajtottam a többit, s hozzáfogtam a már kész nadrágokhoz és mellényekhez. A fülkéből is kihoztam az ott lévő további két nadrágot, egy pólót és két pulcsit. Ezeket is élekre hajtottam, a többihez raktam. Késznek nyilvánítottam magam, de azért még szétnéztem. Sehol semmi. Máris jobban nézett ki a szoba. Nem mertem máshoz nyúlni, még a végén kárt teszek bennük. De ez a trikó nem hagyott nyugodni.
Csak felpróbálnám. Abból lehet baj? Jaj, ugyan miért haragudnának meg, hogy felvettem egy darab textilt? Biztosan nem kérnének pénzbeli kártérítést, még a gondolata is vicces. Rendben, felpróbálom.
Letekertem nyakamból a sálat, kibújtam a pulcsimból s vékony atlétámból, aztán belebújtam a méretes darabba. Hát.. kicsit nagy. Szélességre, hosszúságra, meg mindenhogy. De ez megoldható. Felgyűrtem az alját, két helyen megmarkoltam az anyagot és köldököm felett megkötöttem. Tökéletes. Mintha direkt ilyen lenne. Ch, divatot teremtek, figyelitek? Jó, vissza a földre! Azért még megnézem, hogy mutatna a többi ruhámmal. Visszavettem magamra a pulcsim és a sálam, melyek ehhez is jó kiegészítőként szolgáltak.
- Te lopod a ruhám. – a halk hang közvetlen mellőlem jött, hátrahőköléstől zihálva csapódtam a fülke oldalának. A fájdalom sokkal enyhébb volt, mint az ijedtségem. Justin tekintete égette a hasam, még inkább a gyomrom, mely már amúgy is görcsben volt. Testemen felvezette pillantását egészen a szememig, arcára kaján mosoly festődött.
- Megijesztettél. – hebegtem kábán, valójában már el is felejtettem az előbbit, jelenlegi gyenge állapotomat szemei okozták, ahogy csillogva méregettek. Haja izzadtságban úszva meredt százfelé, arca fáradtságtól volt kipirulva, felsőtestét takaró egyetlen szál pólójáról nem is beszélve.
- Sajnálom, szándékos volt. – megnyalta ajkát, szíveket dobogtató vigyorral mozdult felém. Úgy érzem, máris elolvadtam. A fülke oldalához simultam, nagyot nyelve néztem fel a már alig fél méterre álló fiúra. Kezét derekam felé nyújtotta, pulcsim alatt átkarolt, egyetlen lépéssel közvetlenül előttem termett.
- Máris leveszem, csak engedj…
Mutatóujját ajkamra nyomta, nem engedte befejezni. Célját legalább elérte, megkövültem karjai közt. Csak bámultam a szemébe, ő meg az enyémbe, szédülni kezdtem, de igyekeztem tartani magam.
- Rajta. Csókolj meg! – súgta ajkamba mosolyogva. Egy kis szürke egérkének éreztem magam hozzá képest. Sikerült már ennyivel is teljesen padlóra tennie, de többet akartam. Kezem remegett, röhejesnek találtam gyengeségem. Össze kell szednem magam. Megemeltem, s némi nehézség után ujjaimat gyengéden kipirult arcára simítottam. Élveztem, ahogy kezem megbizsereg, átveszi az ő testének hőjét. Kalandozva hátranyúltam tarkójához, hajába túrva mohón húztam magamhoz, ajkamat övére nyomtam, de épphogy viszonozta, elváltam. Szemöldöke bosszúsan összeugrott, a falnak passzírozott, belém fagyasztva a levegőt. – Ennél te többet tudsz. – súgta ajkamba, szememet lehunyva kapaszkodtam nyakában még erősebben, lábam már nem igazán tartott. Többet tudok én, mint gondolja, csak azokat ő még nem kaphatja meg. Valahol belül bántott, hogy semmibe nézte igenis nagy erőfeszítések árán adott puszim.
- Nem ez a megfelelő pillanat. Túl fáradt vagy hozzám. – mélyet lélegezve erőt vettem magamon, határozottan eltoltam. Értetlenül nézett rám, gondolom nincs hozzászokva efféle elutasításokhoz. Halvány, elégedett mosoly rajzolódott arcomra, s bár még mindig remegett a lábam, kiléptem karjából és tágabb helyre próbáltam szabadulni. Megkönnyebbülés volt kilépni, otthagyni az auráját a fülkében, de hirtelen újra éreztem őt.
- Justin Bieber nem szereti az elutasítást. – ahogy megfordultam, ajka úgy csapott le az enyémre. Annyira édesen követelőzően csókolt, nem tudtam ellenkezni. Elég volt felkarjára simítanom a kezem, ő helyettem is szorított magához. Újra elvesztem benne.
De ez nem tartott sokáig. Ha lehetséges, hogy a szív leállta után még éljünk, akkor az enyém határozottan megállt az éles csattanás hallatán. Mellőlünk jött, közvetlenül mellőlünk. Még fel sem fogtam, mi történt, máris féltem.
Volt is mitől.

15 megjegyzés:

  1. o.O
    Úúúúristen uristenuristen uramatyám most segíts meg! Hát én kész vagyok ^^"
    Ez nagyon fasza rész lett, királyos vagy vivacious!! :'D
    na de komolyabbra véve a szót tényleg nagyon imádtam ezt a részt :D
    És és és a vége is jajjjj mik lesznek még itt.. Fogadni mernék hogy valaki rájuk nyitott vagy Jon lefilmezte őket vagy.. hű de sok ötletem van még :D
    Nagyon nagyon nagyon bejött ez a rész ;)
    Még mindig nagyon jól írsz, jól fogalmazol, imádtam a részt és téged is :D [akkor is ha nem ismerlek ^^]
    Siess ahogy tudsz a folytatással :)

    VálaszTörlés
  2. óóóóó pont jókor néztem fel ide is, akkor tetted fel a részt :D annyira megörültem neki, hogy az valami hihetetlen. awhhh. na mivan, ryan megint nyomulna? haha :D justiiiin milyen kis aranyos így keresi a tekintetét, meg blair is így hiányolja a társaságát. AWH. érzem a szerelmet a levegőben. bezony. jajj és a vége. már ilyen minden napossá vált a csókolózás, amit mondjuk, én sem bánok, de szerintem ők se. na és mi volt ez a csattanás. hmm. gondolom bement valaki. szerintem carin hogy megnézze végzett-e blair. vagy lehet jon, hogy forgasson valamit. vagy nem tudom. majd kiderül :D imáádom, és várom a következő részt <3

    VálaszTörlés
  3. Most felcsigáztál! Gőzöm sincs, miért volt a csattanás, de izgatottan szeretném megtudni. Mellesleg Justin Bieber nem túl erőszakos? :D Mert szinte követeli Blairt, miközben mégcsak nem is járnak. Persze nyilvánvalóan szerelmesek, de ez nekem fura szitu. Úgy csókolózgatni a másik emberrel, hogy nem járok vele...érdekes. :D Természetesen ezzel nem szóltam le a sztoridat, mert az így jó, ahogy van! Ha másképp lenne, már nem lenne vivaciousos. :) És feltehetek egy személyes kérdést? Ezt a blogot megszoktad mutatni a családodnak vagy a barátaidnak? Ha igen, mit szólnak hozzá? Mert rettenetesen tehetséges vagy, és kíváncsi vagyok, hogy hogyan viszonyulnak ehhez az ismerőseid. :) Légyszí, ne vedd tolakodásnak, hogy megkérdeztem! Ha nem szeretnél, ne válaszolj rá! :)

    VálaszTörlés
  4. Először is: Az elején (nem tudom miért) elnevettem magam Blair öltözködésén, mert hát..kicsit furi..:D Másodszor: Gratulálok a (több mint) 40 rendszeres olvasóhoz :). Harmadszor: Nekem különösen tetszik Justin viselkedése, és ahogyan leírod. Meg..az egész történet! :)
    Hát...azt hiszem ennyi, nem erősségem a véleményalkotás, dolgozom rajta..:D

    VálaszTörlés
  5. vee: úristen úristen úristen, te már tényleg kész vagy tizennemtudomhányéve:D attól függ hány éves vagy :'DD
    köszönöm szépen ezt a királyos jelzőt!:DD
    ó, tényleg látom, mennyire komolyabbra vetted :'DD de még egyszer köszönöm!:)
    ne agyalj azon, hogy mi lesz, hé! így csak lelövöd a poénom:D tudom, hoyg akaratlanul is gondoltok a folytatásra, de ne törjétek magatokat rajta. ez így nem vicces:DDD szóval ne ötletelgess, te lány<3
    óh, köszönöm :')) én sem ismerlek, de imádlak a dumáddal együtt, te vee!<3 ;)

    LatinGirl: nagyon jó a megérzésed :DDD örülök, ha örültél :3 te se találgass, latincsajom! :'DD szóval már olyan jó a megérzésed, hogy szrelmet érzel? HMM. megfontolandó. kíváncsi leszek, vivacious mit hogy ki a történetből :o :DD hát igen, eléggé mindennapos :'D és ahogy a kövi komiban említve is van, talán kicsit fura, de nem tudom miért, én élvezem:D hey, te se találgass, mondom!:DDDDD csak relaxálj. ne gyötörd magad. najó, csináljatok, amit akartok.xdd majd kiderül, jól mondod:) köszönöm, puszkóó<3

    Valesz Sweety: oh, annak örülök :)) hát...Juju lehet kicsit erőszakos, de ahogy írtad, ez vivacious. vivacious pedig nem mindig tudja, hogy mit csinál:'DDD de kezemben tartom az ügyet és próbálom úgy alakítani, hogy élethű maradjon, már ha eddig az volt:Da
    a kérdéseddel pedig nincs semmi baj:) még egyik blogomat sem mutattam meg a szüleimnek, de anyának már kinyomtattam egy kommentet onnan, ami eléggé döntő szereppel bírt. nem szeretnék semmit mondani, és ez msot így lehet zavaros lesz neked, de a lényeg, hogy a komment miatt most tervezem megmutatni anyának pár általam választott részt, hoyg tudja, miről van szó. viszont ebből a blogból még semmit nem látott:) a barátnőimnek sem mindenkinek mutatom meg, ennek egyszerű oka van: nem szeretik Justint, így feleslegesnek is tartom, hogy egy olyan történetet olvassanak, amiben ő a főszereplő. ráadásul én mindig attól tartok, hogy hülyének néznének, amiért ilyeneket ki tudok találni :'D de van pár barátnőm, aki tud róla, látta is, és olvassa is, de neki azért adtam meg, mert az egyikük szinte már fan - régebben pedig utálta, nekem köszönhetően szerettem meg #haha. - a másikuk pedig úgyahogy elvan a zenéjével :) szóval...ja. ennyi kb :D

    VálaszTörlés
  6. Bogi Sweety: na, te már lemaradtál az előzőből, de sebaj, most megoldjuk:D
    tehát.. egészen pontosan a ruha furi, vagy ahogy öltözött, vagy mi?:D mert a ruha szerintem is fura, bár inkább mondanám, hogy különleges, mert nekem tetszik:) nem biztos, hogy bevállalnám, de így képen nagyon ütős - számomra :)
    köszönöm szépen a gratulációt, vagy hogy is mondjam :)
    Oh, nagyon jó ezt hallani, hogy bejön ez a Justin :DD Valesz kicsit megijesztett, de most újra megnyugodtam. apropó, nektek ugye van közötök egymáshoz?:D mármint Valesz és Bogi Sweety. tesók? :DD
    nem nehéz annyira véleményt mondani, bár egy időben nekem is nehéz volt. kis gyakorlással menni fog az, és ezt a "képességet" az életben is hasznosíthatod :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy válaszoltál! :) Ne haragudj, hogy kicsit is megijesztettelek, mert nem állt szándékomban. Nem azért írtam Justinnal kapcsolatban azt a dolgot, az csak ártatlan észrevétel volt, és bejött! :D
      Igen, testvérek vagyunk. Sweety Bogi & Sweety Valesz. :)
      És visszatérve mégegyszer a válaszodra, egyáltalán nem zavaros, mert én is ebben a cipőben járok, szóval teljesen meg tudom érteni. Talán az én helyzetem annyival különbözik a tiédtől, hogy a barátnőim és anyám szeretik, vagyis úgy fogalmazom inkább, hogy elfogadják Justin Biebert. De a sztorimat kizárólag Bogi olvassa. :)

      Törlés
  7. Na jó.. hát nem szégyelled magad h mindig tökéleteset írsz?:D de úgy IMÁDOM*-* és és szerintem Carin vagy Ryan lesz:D:D és most már akarok egy jó 'Justin elmélkedik' részt:$:D kicsit elszabadultak az érzelmeik, de ez pontosan így jó*-* siess.<3

    VálaszTörlés
  8. ó istenem *-* Végre meglátta őket valaki.. esküszöm éreztem, hogy ez fog történni... ott motoszkált bennem, hogy hm... vajon rájuk nyit valaki? :DD és lám úgy tűnik, igen *-* azért remélem, hogy Carin volt, vagy Pattie, ...csak ne Scooter :DDD
    Hát ez a rész is, mint a többi egyszóval tökéletes volt.. :DD ^^
    Minél előbb kövit :DDDDD

    VálaszTörlés
  9. bazdmeg*________*
    könyörgöm, mondd hogyha egyáltalán bejött valaki, és nem csak levertek valamit, valaki jófej jött be, mint mondjuk carin és nem éppen scooter, hogy lecsessze őket. vagy butler. ilyen téren tuti ő a legjobb ember, aki bejöhet... :D
    egyébként meg nagyon imádtam az egészet. csak egy baj volt: olyan rövidnek érezteeem:(
    úú és volt még egy rész, amit imádtam..:) : "Hoppá. Szóval az öltözőjéről van szó. Biztosan muszáj volt nekem ezt elvállalnom? Szabad nekem beszabadulnom az öltözőjébe, a ruhái közé, a holmija közé, az illata közé..?" - ez nagyon nagy:DDD
    gyökeresen megváltozott blair véleménye justinról, úgy érzem.:D
    és őszintén szólva nem tetszik ez az 1 buszos megoldás...:D mintha nem lenne elég pénzük, hogy még pluszba kísérje őket vagy 20 busz, csak azért, hogy mindenkinek legyen egy saját. és nem azért, de az éjszakai csókok ezentúl hogy lesznek, hm?:DD mert most már nem tudnak csak úgy random átmenni egymáshoz, mivel mindkettőjüknek van legalább két szobatársa. nem vicces:DD oldd meg a helyzetet kérlek, mert én ezt így nem bírom. kész vége ennyi.
    oké, bocsi, jó kedvem van nagyon, nem tudom miért. de a túl dramatizálást abbahagytam. jó volt egy kis "erőszakos huncutkodás".:DD bár legközelebb fokozd tovább. csak ne az egyik koncert közepén:DDDDDDD
    oké, ennyi volt a kívánságaimból, meg a véleményemből.. 'találkozunk' következő résznél. csooook:) biuuuus♥(:) <- ez most jól esett így:D

    VálaszTörlés
  10. Huhuu. Most találtam rád és kellőképpen 'magába szippantott' a sztori, 1 nap alatt ki is végeztem mind a 47 fejezetet.
    Imádom hogy nem az a tipikus szerelmi történet és még Justin is újdonság nekem így szereplőként, ugyanis sosem olvastam róla ilyen fanfictiont.
    Nagyon jól és valósághűen írsz le minden helyzetet, volt hogy a hideg rázott tőle, zseniális! :)
    Tehát csak így tovább én is nagyon várom a folytatást, kíváncsi vagyok ki a 'váratlan vendég'. :D

    VálaszTörlés
  11. Most érzem azt, hogy Blair kezd komolyabb érzéseket táplálni a mi kis Justinkánk iránt. Jaj, izgi. :) Justinra is ilyen hatással volt az a faágon történő csók?
    De ne már, hogy mindenkinek van szobatársa... Most majd kiszöknek, vagy mi? :D Valahogy kellenek ilyen kis titkos randevúk. Vagy ezután lehet, hogy nem is marad titok. Hoppá. :)
    Imádom a végét. Justin flörtöl, Blair azt sem tudja, mit, hogyan, miért. Édesek. Megmondom őszintén én örülök, hogy valaki rájuk nyitott, mivel így sokkal izgalmasabb lesz. Ha valaki olyan, aki falazz nekik, akkor is, ha meg mondjuk Scooter, aki tuti kiakad, akkor meg főleg.
    Most ezen izgulhatok, hogy ki az. Jajj! :D
    Puszi
    Bea ♥

    VálaszTörlés
  12. ez a rész aztán elég izgisre sikeredett :DD kíváncsi vagyok,hogyan fogják úgy megoldani a "dolgaikat",ha mindenkinek lesz szobatársa... xDDD nem tudom miért,de úgy érzem,nem fognak tudni még sokáig titkolózni :D főleg úgy,h valaki rájuk nyitott.mekkora lenne már,ha Scooter lenne az :DD
    nagyon várom a folytatást:))

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nagyon jó a történet, annyira jól írsz! :) Imádom az egészet, hogy nem mindjárt az elején bele a közepébe. Először amikor olvastam, hogy a csaj utálja Justint azt hittem, hogy a szokás olyan történet, de ez teljesen más volt. Nagyon tetszik az egész, és örülök, hogy ilyen gyakran vannak új részek, remélem ma is lesz! :)) Várom nagyon a következőt, kíváncsi vagyok mi lesz a folytatásban. Imádom! :)
    Esetleg megkérhetlek, hogy nézd meg te is az én blogomat, :) http://onecommonmoment.blogspot.hu Nagyon örülnék neki, érdekelne a véleményed :) Köszönöm! :)))

    VálaszTörlés
  14. te és a befejezéseid....
    bár már hozzászokhattunk volna. na mindegy.
    fantasztikus rész lett :) remélem még suli előtt hozol egyrészt :)
    egyébként nem sokára 50. fejezet!!!!

    VálaszTörlés