2012. augusztus 13., hétfő

42. Egy cseppnyi mennyország

Jó. Legyen nektek gyereknap.
Azért kíváncsi vagyok, mit gondoltok. Azt hiszem, elég...érdekes lett.
remélem összezavart titeket a kép. haha.


Tekercses tortillát kértem, de a felét lepasszoltam Justinnak. Ötször nagyobb gyomra van, mint nekem, esküszöm. Már megevett egy nagy tál rizst rántott csirkemell filével, aztán egy fél adagot valami kínai kajából és még belefért az én tortillám is.
- Basszus. – Scooter halkan morgott magának, de velem szemben ülésének révén még a szájmozgása is bizonyította azt, amit hallottam.
- Mi történt? – alkarjaimat az asztalra fektetve hajoltam közelebb, próbáltam kilesni valamit a képernyőjéről, de nem jártam túl sok sikerrel.
- Szóval ez a Collins lány volt az OLLG, aztán befutott modellként, az MMVA-n összehaverkodott Taylorral, most pedig ismét Justinon próbál felkapaszkodni? – hangosan felolvasott valamit, másodpercekig le sem esett, hogy pontosan mit is. Valószínűleg Justin hamarabb kapcsolt, már ha a kajakiköpést annak tulajdoníthatom.
- Mi van?! – szája elé rakva kezét meredt menedzserére, akinek előbbi szavai még csak most szálltak be a tudatomba. Mintha az étel a torkomon akadt volna, ahhoz tudnám hasonlítani az érzést, ami elfogott.
- Várj, válaszolt rá egy másik valaki. Azt írja: Szerintem Blair szép lány. Justin nélkül lett sikeres, a többi már csak a siker következménye. Kíváncsi vagyok, ki ő valójában, s neked is várnod kellene az ítélkezéssel addig, míg meg nem ismerjük őt. – Scoo szavai ezúttal sokkal kedvesebbek voltak a fülemnek, de még mindig ott motoszkáltak az előző gondolatok a fejemben.
- Mit írnak még? – bukott ki belőlem.
- Modelles képeket is raktak már fel. Valaki azt írta alá: Úgy látszik, Justinnak újabb kiszemeltje van. Egy másik alá meg, hogy: Ez a csaj nagyon nyomul Bieberre! Egy harmadik: Hűha, na ez a csaj tényleg szép! Jó lenne tudni, ki is ő igazából. – ittam Scoo szavait, s próbáltam emésztgetni a hallottakat. Érzem, hogy máris vannak utálóim. De hiszen nem tudnak semmit rólam!
- Ideje lenne mondani valamit róla. Ha ezek találgatásokba kezdenek, semmi jó nem lesz belőle. – Kenny jóslón figyelmeztetve nézett Scoora, aki rövid gondolkodás után azonnal bólintott, félve pillantott felém.
- Ugye nem? – nagyot nyelve dőltem hátra a székemben, Scooter pillantása bocsánatkérő volt. Tudja ő is, hogy nem akartam már rögtön ilyen hamar kiadni magam, bár mit is vártam?! Most belegondolva, lehetetlen lenne rejtve maradnom Justin mellett. Az említettre néztem, aki üres tányérját nézve merengett. – Akkor most ki fog derülni, hogy itt vagyok. – kérdésnek szántam, de a hangom valahogy nem bírta felvinni a hangsúlyt.
- Még nem tudom, Blair. Ez most összezavart. – pár centiméteres hajába túrva könyökölt az asztalra az elvileg minden megoldására képes férfi, akiben ezúttal én is bíztam. Bíztam benne, hogy megment engem attól, hogy rossz véleményeket állítsanak rólam az emberek.
- Scoo, valahogy nyilatkoznunk kell róla. Nem engedhetjük őket negatívumokat állítani alaptalanul. – szólalt fel a mellettem ülő Justin.
- Tudom, tudom.. – csitította le gondolataiba merülve. – A legjobb lesz, ha most távozunk. A buszban biztonságosabb, mint itt. Holnapra tuti kiötlök valakit. – bólogatva bíztatta leginkább magát.
- Még le sem ért a kaja. – nevetett fel Justin, hasára mutatott.
- Mert annyit eszel, mint egy 9 hónapos kismama. – mosolygott rá Scooter, aki szinte csodával határos módon még ilyen esetben sem vesztette el a humorérzékét. – Na, menjünk. – felállt, ezt követően pedig dominószerűen utánoztuk a nagymestert.
A széktámlára akasztott blézeremért nyúltam, de Justin megelőzött és hamarabb megfogta. Udvariasan tartotta felém, nekem már csak a karjaimat kellett beledugnom. Elpirulva köszöntem meg neki, amit ő csak egy mosollyal nyugtázott. Scooter otthagyott egy marék pénzt az útközben felénk közeledő pincér zsebében, aki az ajtóig kísért minket, rögtön ott várt a hátsó udvaron a turnébusz. Egész este utazni fogunk, így másnap remélhetőleg már Franciaországban ébredhetünk, ahová a Csalagút igénybevételével fogunk eljutni. Fotósok nélkül megúsztuk a buszra szállást, ahol ma este már Ryan, Mama Jan és Jon is velünk utazik. Franciaországban csatlakozik hozzánk pár meglepetésvendég – vagy legalábbis Scooter így fejezte ki -, s azután két busszal fogunk menni, hogy mindenki elférjen.
- Én azt hiszem, egyenesen bevonulok a fürdőbe. – Justin alighogy befejezte a mondatot, már el is tűnt az említett helyiségben, majd rögtön ki is fordult. – Törölköző és tuslötty nem ártana. – nevetve suhant be szobájába.
- Tuslötty.. – kuncogva idéztem vissza szavait, mire Scoo rám mosolygott.
- Hülye a gyerek, ne is vedd figyelembe. – legyintett, én meg bólintottam.
Rendezgettem kicsit a ruháim, s ez a kicsi addig nyúlt, hogy Justin is végzett a tusolással. A „nagyok” előreengedik a „kicsiket”, így én következtem soron a fürdésben. Minden szükséges dolgot bevittem magammal, s alaposan lezuhanyoztam. Nem a legjobbak a körülmények, hiszen pici a hely, de legalább a kabin első osztályú. Nehezen hagytam ott a forró vizet, de még így is rekordidőnek mondható 15 perc alatt végeztem. A fiúk és Mama Jan éppen valami roppant viccesen szórakoztak, vagyis gondolom én, hogy vicces volt, ha teli szájjal nevetnek.
- Justin, mit szólnál a Hello Kittyhez? Ryan meg Hannah Montana. Fredo lesz Alex Russo. Kenny meg Mulán. – Scoo a hasát fogva röhögött, a többiek pedig egymáson, a saját szerepükkel nem is foglalkozva.
- A szöszi meg Csipkerózsika. – Ry nem tudva arról, hogy én itt vagyok nevetett saját poénján. Scoo torokköszörüléssel és jelentőségteljes pillantásokkal próbálta beléfojtani a szót. – Mi az, Scoo, te akarsz lenni a herceg? Hát jó, de annak nem tudom a nevét. Inkább akkor legyen a csajszi...
- Ez a csajszi mögötted áll, Ry. – vágott közbe Justin, stylistja arcát látva felnevetett. Elmosolyodtam rajtuk. Olyanok, mint a kisgyerekek. Nem gondoltam volna, hogy tudnak ennyire hülyék is lenni.
- Na, inkább mi legyek? – mellé álltam, vigyorogva lenéztem rá, szinte láttam rajta, hogy fülig pirult odabent, még ha kívülről nem is.
- Jött meleg víz a csapból? Remélem nekünk is maradt még, de a lényeg, hogy neked legyen. Bizony, mert mi önfeláldozóak vagyunk és kedvesek. – komoly arccal állta tekintetem, én nem bírtam ki vigyorgás nélkül.
- Jól van, holnapra találd ki, mit akartál mondani, na nem mintha most nem tudnád. – forgattam meg a szemem mosolyogva, alkarommal megtámaszkodtam a vállán, ami ülő helyzetének köszönhetően éppen derekamig ért.
- Gyenge vagy, Ry. – Justin még mindig nem hagyott fel a nevetéssel, ami átváltott inkább vigyorrá. Ryan bevágta a durcit, a többiek ezen jót szórakoztak.
- Na, akkor…én elmentem fürdeni, oszoljon a csapat, mert holnap több munka lesz. Jó éjt mindenkinek! – tapssal zárta szavait a fő okostojás, mire mindenki felpattant és céltudatosan indult el valamerre. Én még nem éreztem valami sok álmot a szememben, emiatt nem is akartam olyan gyorsan eltűnni. De mire észbe kaptam, már csak én álltam a nappaliban. Illetve, volt még valaki itt, de ő a konyhában – jó, ez a két helyiség szinte ugyanazt jelenti. Ivott egy pohár narancslevet, majd kipillantott az ablakon nem tudom, milyen okból, aztán megfordult és a szobájába indult, ahová rajtam keresztül vezetett az út.
- Na mi az, Csipkerózsika, talán nem vált ínyedre az oszlás? – fentebb rántotta magára melegítőnadrágját, pólóját lentebb, aztán hajába túrva rendezte tincseit. Mellém ért, lazán átkarolta a derekam, s mielőtt bármit is mondhattam volna, arcomra puszit nyomott. Érdeklődő szemekkel fürkésztem egyre távolodó arcát, de nem tudtam rájönni, hogy mi is érdekelt igazán. Talán hogy mi célja volt ezzel a puszival.
- Nálatok ilyen hamar van takarodó? 9 óra sincs még. – lassú, bizonytalan lépésekkel mentem utána, igazából most kellett volna letérnem az ajtómhoz.
- Scooter meg akarja adni mindenkinek a kipihentséghez elég alvásidő birtoklásának lehetőségét. – mosolyogva magyarázta, alsó ajkamat előretolva bólintottam. – Bejöhetsz, ha szeretnél, én még úgysem alszom. – mosolya nem volt átlátszó, sőt az is lerítt róla, hogy semmi hátsó szándéka nem volt, csupán csak látta rajtam, hogy semmi kedvem az alváshoz, mivel nem is vagyok álmos.
Röviden elgondolkodtam, de annál gyorsabban bólintottam rá. Kitárta előttem az ajtaját, bementem a szobába, és csak akkor döbbentem rá, hogy kezemben még ott van a cuccom, mikor villanykapcsoló után akartam nyúlni.
- A fenébe. Nálam van még… - hátrafordultam, közölni akartam vele felfedezésem, de arra nem gondoltam, hogy mögöttem lesz. Kérdőn lenézett rám, nagyot kellett nyelnem, hogy visszaugrasszam összeszűkült gyomrom. - …a cuccom.
- Lökd le az ágyra. Vagy ahova akarod. Engem nem fog különösebben zavarni. – mosolygott le rám, amitől a szívem így jobbra-balra, meg fel-le kalimpált. Uh, ez még új.
Tusfürdőm – tuslöttyöm -, piperetáskám, ruháim és törölközőm – ebbe belerejtettem fehérneműm – leraktam a szekrényére, mely teljesen üres volt. Pillanatok alatt egyszerre besötétített az ablakon, lekapcsolta a nagyvillanyt és felkapcsolta helyette az éjjeli lámpát, ami gyenge fénnyel bár, de tökéletesen elég megvilágítást adott.
- Egyszer félreléptem. Kívülről látszott? – szegezte nekem a kérdést ágyára lehuppanva. Nem tudtam rájönni, hogy mire gondolhat, aztán kicsit messzebbre nyúltam a dolgokban és leesett, hogy a koncertre utalt.
- Nem vettem észre. – vállat vonva a szekrényre tenyereltem, előrehullt tincseimet hajamba túrással rendeztem.
- Komolyan ott fogsz állni? Blair, ígérem, nem harap az ágyam. Nem pisiltem be már 5 éves korom óta, szóval tiszta minden. – szavai hallatán és komoly arca láttán felkuncogtam, ellöktem magam a szekrénytől és lassan felé lépdeltem.
- Üres ez a szoba. – állapítottam meg körülnézve. – Az enyém sokkal barátságosabb.
- Jó, mert te lány vagy. – felnevetett, háttal elnyúlt az ágyon. – Édes Istenem, minden porcikámban érzem a holnapi izomlázam. – sóhajtotta, hajába túrt és lehunyta szemeit. Kész voltam ezen a mozdulatán. Erre még csak rátett egy lapáttal, ahogy megnyalta ajkait. Felkarján kirajzolódott az izma, megfeszített állkapcsa körvonalat adott amúgy is babásan férfias arcának, haját markoló ujjainak láttán a saját ujjaimba bizsergés szökött.
- Azt mondják, egész jó a kezem.. – remélem nem értette a célzást, ugyanis nem gondoltam végig, mit mondok ki. Sajnos rám pillantó szeme túl tiszta volt, valószínűleg jól fordította le szavaim.
- Csak félreértelmeztem, vagy Blair Collins tényleg felajánlott nekem egy…egy mit is? – ajkába harapva mosolyodott el, jól tudtam, hogy pontosan tudja, „mit is”. Hezitáltam, hátha csak ugrat és nem akarja velem kimondatni, de persze, hogy ő nem olyan.
- Szeretnéd, hogy megmasszírozzalak? – kezeimet picit széttártam, szemöldököm felhúztam, ezzel kicsit eltereltem a figyelmet zavaromról.
- Hm…nem is tudom…talán…igen. – vigyorogva élvezte, hogy vér szökik az arcomba. Ezért még csúnyán megfizet.
- Akkor póló le, nadrág le, gatya le.. – harciasan közöltem a tényeket, arca megfeszült, kiguvadt szemekkel nézett rám. – Bevetted, mi? – mosolyodtam el ördögien, rögtön megkönnyebbült.
- Azért valld be, kicsit izzott volna a környezeted, ha végig kellett volna nézned a levetkőzésem. A továbbiakról nem is beszélve.. – ismét ő kerekedett fölénybe, amit nem tűrtem. Szó nélkül felé nyújtottam a kezem, megfogta, én pedig ülésbe húztam.
- Azért valld be, kicsit vagyok jó annyira, hogy kiéheztesselek egy majdnem csókra. – enyhe túlzás ez a kifejezés, hiszen „csak” egy hosszabb szájra puszi volt. Arcát megpaskolva térdeltem az ágyra, vállánál fogva kényelmes helyzetbe fordítottam. – Készen állsz? – mozgattam meg ujjaim bemelegítésként. Hátrafordult, mosolyogva egy „komolyan kérded?” nézést küldött felém, aztán előrefordult. Megtekerte a nyakát, gondoltam az is érzékeny lehet neki, így ott kezdtem a masszírozást. Ujjbegyem végigfuttattam a legelső tapintható csigolyájától kezdve a legutolsó normális helyen elérhetőig, mosollyal nyugtáztam hátának megfeszülését. Lazításként vállát vettem célba, körkörös mozdulatokkal enyhítettem feszes tartását, amely lassacskán görnyedtté vált. Zavaró volt, hogy pólója folyamatosan mozgott ujjam alatt, de még tűrtem. Haladtam tovább háta közepe felé, betanult mozdulatokkal masszíroztam végig porcikáit. Itt viszont már egyértelműen idegesítő volt, hogy mindenhol meggyűrődött az anyag.
- Justin, pólóval nem megy. – vettem le hátáról a kezem, oldalra hajolva néztem arcára, szeme éppen akkor nyílt ki. Pár pillanat kellett neki, míg felfogja, s mikor sikerült, kajánul rám nézett.
- Szóval mégiscsak szeretnél látni ruha nélkül, ugye? – vigyorgott, megforgattam a szemem.
- Csak zavar, hogy összegyűrődik a kezem alatt.
- Rendben… akkor egy pusziért cserébe megszabadulok tőle. – csücsörítve mosolygott, szemöldökét felvonta.
- Ó, hogy a…! – kezdtem volna szitkozódni, de szerencsésen visszanyeltem dühöm. Puszit akar? Nem adom meg neki a lehetőséget, hogy ismét gyengének lásson. Előre elmosolyodtam tervemen, melynek kivitelezésébe bele is kezdtem. Állát ujjaim közé fogtam, előrehajoltam és szájától alig pár centire kapta meg a pusziját. – Aztán nem szokunk rá erre a fizetőeszközre! – határozottan figyelmeztettem, ő csak mosolygott, mi mást tett volna. Lekapta magáról pólóját, az én testem mintha csak előre tudta volna, hogy le fog nyűgözni a látvány, máris megremegett. És nem kellett csalódnom. Háta izmos volt, szépen látszott lapockája, de ha begörnyedt, akkor csigolyái is. Nem volt egy izomember, de mégis volt benne valami, ami megfogott.
- Na, mi lesz? – pillantott hátra, ezzel kirántott ábrándozásomból. Ujjaimat félve érintettem bőréhez. Sosem értem még így hozzá. Előttem van egy fedetlen Bieber - felsőtest és tulajdonképpen azt csinálok vele, amit akarok. Ha Denise itt lenne, most tuti a földről kellene őt összekaparnom.
Ismét vállához tévedtem, de valami jobban vonzott. Gerincének vonala. A csigolyái. Nem bírtam ki, újra végigsimítottam rajtuk. A halvány fény elég volt, hogy lássam, bőrét elöntötte a libabőr. Mosolyogva fojtattam a masszázst ott, ahol a pólólevétel előtt abbahagytam. Néha erősebben, néha gyengédebben gyúrtam a hátát, de ahogy hallottam, ő egyiket sem bánta.
- Fekvő helyzetűeket is lehet masszírozni? – motyogta erőtlenül.
- Lehet. – mosolyogva suttogtam vissza, tetszett, hogy így hatottam rá. Elvettem a kezem, hogy le tudjon feküdni. Feje alá gyűrte a párnáját, de mielőtt lehunyta volna a szemét, éreztem, hogy rám néz. Én éppen a testét stíröltem, úgyhogy nem mondanám, hogy jókor időzített. Alkarját feje alá fektette, így még védtelenebb volt, mint eddig. Újabb ötletek jutottak eszembe, hogyan kényeztethetném – azért ez is fura tőlem -, így jó 10 percig szinte csak a kezem járt. Hátránya az volt, hogy már lassan az én hátam kezdett fájni, hiszen végig bedőlve voltam, ráadásul még ki is csavarodtam. Egyszerűbb lett volna, ha rajta ülve csinálom. Csakhogy tuti, hogy én nem ülök rá. Talán egy módon segíthetnék a helyzetemen, kipróbáljuk mennyire lenne hatásos. Egyik lábam átvetettem testén, lentebb csúsztam, de még véletlenül sem ültem rá, mint ahogy régebben anya masszírozásakor. Rajta tanultam meg mindent.
Folytattam a dolgot, de úgy terveztem, még 5 percet adok neki. Elég ennyi élvezkedés, sőt még sok is. Viszont ha úgy nézzük, nem bántam volna még egyszer ennyi masszírozást sem, mert felsőteste ennyi csodálkozás után még mindig nyálcsorgató látvány volt. És arról nem is beszélve, hogy arcát is láttam, igaz csak fél oldalról, de legalább annyit is tudtam pásztázni. Nem hagyhattam ki, ujjaimat még egyszer végighúztam gerincén. Csigolyáról csigolyára. Erről eszembe jutott egy játék. Apa csinálta ezt nekem mindig. A háta közepére rajzoltam egy apró B betűt. Aztán egy J-t. Aztán mindenféle figurát a szívtől kezdve a mikrofonig.
- Hogy érzed? Elég volt? – teste mellett megtámaszkodtam, lehajoltam arcához, pizsama felsőm súrolta testét. Szemét kinyitotta, gondolkodott valamin, de nem úgy láttam, mintha az én kérdésemre keresné a választ.
Azt hiszem, kihasználta, hogy nem fekszem rajta. Simán megfordult alattam, ezzel nem várt testhelyzetet kapva. A gond nem itt kezdődött. A gond ott kezdődött, amikor hajamba túrt és menekülő utat nem adva gördített maga alá. A térdem teste alá szorult, onnantól kezdve teljesen esetlenül hulltam a hátamra. Lélegzetvételem megszaporázódott, mikor észleltem, hogy felettem van. Arca centikre volt az enyémtől. Éreztem mentolos leheletét, mely bőrének illatával keveredett. Na most volt az, hogy a szívem megiramodott. Nem volt elég, hogy ki akart törni a mellkasomból, ráadásként még egyeletlen és kusza is volt. Ott volt felettem. És kezét arcomra simította. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem akartam. Túlságosan is akartam. Halványpiros ajka vonzóbb volt felsőtesténél is, pedig az sem volt könnyű küzdelem. Lehunytam a szemem, zihálva vártam, hogy mi lesz. Még közelebb hajolt, lélegzetvételem elakadt, ahogy felső ajkamat ajkai közé vette. Reszelősen futott ki belőlem a levegő, idebent végigfutott rajtam a hideg, ám bőröm tüzelt, s úgy éreztem, forog velem a világ. Aprót mozdított ajkán, erősebben fogott, de hirtelen elvált, hűlt helyét hagyva érzéseimnek. Homlokát az enyémnek döntötte, megnyalta ajkát, szemét nem nyitotta ki.
- Mi volt ez? – jött ki belőlem a kérdés, remegő hangom én magam alig hallottam. Nem úgy látszott, mint aki választ akar adni. És hogy őszinte legyek, engem nem is érdekelt. Nem érdekelt, hogy miért tette, csupán azt kívánom, bárcsak tovább tartott volna.
Merészeltem használni a kezeim. Ujjaimat selymes hajába fúrtam, kirázott tőle a hideg. Másik kezemet mellkasára simítottam, körmeimet gyengéden végighúztam rajta, éreztem bordáinak halvány kitüremkedését. Lehet hülyeség volt, amit csinálok, de szükségem volt rá. Tarkójára simítottam a tenyerem, s mintha csak tudta volna, mit akarok, megtette. Megcsókolt…újra. Hosszabban, igazibban, érzékiebben. Olyan…Justinosan. Édes ajkai egy cseppnyi mennyországot cseppentettek bőrömre. Nem akartam elhinni, de a gyomromban pillangók voltak. Összetéveszthetetlen érzés. Tényleg felfordult – jó értelemben.
Ajkamat hagyta kicsúszni az övé közül, végre újra tudtam lélegezni. Ha szabad ilyet mondanom, az előbbi érzést jobban kívánom, mint az oxigént.
- Igen.. most elég. – beszélt ajkamba suttogva. Ujjaim elhúztam tarkójáról, nyakára vezettem. Megnyaltam ajkam, mélyet lélegeztem. Fejemben megjelent egy mondat, egy kérdés, de még nem szerettem volna vele foglalkozni.
- Erre nem számítottam. – súgtam.
- Elég spontán volt. – mellkasa neki is hevesen mozgott, mutató-és hüvelykujját végigvezette állkapcsomon.
- Mostantól tényleg kedved szerint fogsz kóstolgatni? – vetettem szemére meggondolatlan, általa spontán szóval jellemzett tettét.
- Te is akartad. Nem hibáztathatsz. – ajka halvány mosolyra görbült, lehunytam a szemem.
- Pedig arra készültem. – sóhajtva megráztam a fejem, elmosolyodtam.  Tekintetem bebarangolta arca négyzetcentimétereit. A homlokától az álláig mindent, amit beláttam. Szemén időztem el a legtovább, de nem tarthat minden örökké. Na és amúgy sem ildomos így gyönyörködnöm benne. Mellkasán aprót toltam, rögtön tudta, mit akarok. Feltérdelt, engem is felsegített. Törökülésbe húztam a lábaim, hajamba túrva könyököltem rá térdemre. Éreztem, hogy néz, de erőt kellett vennem magamon, hogy viszonozhassam tekintetét. Lehajtotta a fejét, szempillái alól fellesett rám egy féloldalas mosoly kíséretében.
- Jaj, ne nézz így rám. – ütöttem mellkasára, arcomat hajammal takartam el, felkuncogott. – De most komolyan…ennek mi értelme volt? – utaltam előbbi alakításunkra, melyet Scooter biztosan értékelne…
- Szerinted én tudom? – nevetett fel.
- Hát te kezdted. – vádoltam meg ismét. – Ha úgy nézzük, már háromszor csókolóztunk „csak úgy”. – valamiért súly nehezedett a nyelvemre annál a bizonyos szónál.
- De azért csak úgy elég jó volt. – vigyorgott, megforgattam a szemem.
- Komolyan, Justin. Ez nem normális. Egyszer is sok lenne szerelem nélkül, nemhogy háromszor. – elborzadva közöltem a tényeket. Rám nézett, mintha eszébe jutott volna valami, ami sejtésem szerint egészen hasonló az én ötletemhez. – Az lehetetlen. – jelentettem ki.
- Igen, az. Még.. – megnyalta ajkát, elgondolkodott. – És ez az, amitől félek. Megtörténhet. Érezhetek irántad…többet. – neki sem jött szájára a szó. – De akkor Scooter keresztben vagdalna fel, kibelezne, aztán megsütne és eladna cirkuszi vadállat csalinak. – vázolta fel korántsem bíztatóan az esélyeket.
- Aha, akkor most szépen megosztod velem, hogy mit is mondott Scooter, ami hozzám kapcsolódik és te is szerepet játszol benne.
- Jobban rájössz dolgokra, mint gondoltam. – nevetett fel kínosan. – Csak annyi az egész, hogy mikor rávettem Scoot, hogy te is eljöhess a turnéra, akkor kikötötte, hogy csakis barátság lehet köztünk. És hogy ne flörtölgessek veled… - befejezte, de eredetileg még mondani akart valamit. Tuti hiányzik még a mondat másik fele. Szóval titkolózik? Hát így állunk? – De engem jobban izgat az, hogy te belém tudnál-e..? – „szeretni”, képzeljem még oda a végére, csupán kimondani nem bírta, annyira furcsa.
- Ha én a jövőbe látnék, már rég nem itt lennék. – mosolyogtam rá. – Justin…én most azt hiszem, megyek. – talán úgy tűnhet, a válasz elől menekülök, mikor korántsem. Arra tényleg nem tudom a választ, az viszont lehetséges, hogy valaki lesz annyira éber, hogy feltűnhessen, túl sokáig időzök Justinnál.
- Rendben. Aludd ki magad, szivi, mert holnap sokfelé megyünk. – megpaskolta a combom, bólintottam. Felpattantam az ágyról, megigazítottam a pizsim, s ránéztem.
- Azért…ez tényleg érdekes volt. – csücsörítettem kínosan, felnevettem.
- Öö.. ja. – vigyorával leplezte zavarát, elmosolyodtam. Vajon most hogy kellene elköszönnöm?
- Akkor…szia. – nyögtem ki, egy idiótának éreztem magam. De legalább hatásos volt és ő kezdeményezett. Felállt, elém lépett, s egyszerűen csak megölelt. Igen, ez így korrekt. Aztán kicsit borult az egyensúly, mikor ajka meglepte homlokom egy puszival. Mosollyal köszöntem meg, elléptem tőle, olyan gyorsan akartam elmenekülni, hogy ne legyen időm zavarba jönni. Halkan nyomtam le a kilincset, kisurrantam az ajtón, a nappali szerencsére üres volt. Visszakukucskáltam még, Justin mosolyogva nézte tevékenykedésem, nem tudtam neki mit mondani. Mielőtt valami hülyeséget kezdenék el beszélni, bezártam az ajtót és átlopakodtam az én szobámba.

27 megjegyzés:

  1. Na végre...
    Imàdom!!!!
    Justin olyan "huncut":)<3
    Tetszik....nagyon.
    Legyen valami köztük,marmint titkos,h pár csók,egy kicsi tapi....na jó nem perverzkedem.
    de legyen benne már a kovi részben valami izgi...
    Mármint az előző rèszek is azok voltak,de most annyira kíváncsivà tettèl...:)¦>

    VálaszTörlés
  2. DrinJus: na, nézzenek oda, milyen kis követelőző vagy.........:D szenvedek a résszel, hozom hamar, erre te benyögöd, hogy mi legyen a következőben. na szép vagy :( :DDDDDD♥ már elkezdtem a következőt, de csak azért sem mondom el, mi lesz benne és csak azért sem az, amit akarsz:D najó, dehogynem. vagyis persze lesz benne valami, mégpedig az, hogy *......*. na, értetted? :DDD

    VálaszTörlés
  3. úúúristen *-*
    ííííííííííííííííí :D
    nagyon nagyon nagyon jó lett.. és végre végre végre :DD
    és és jajj :'D nemtudommitakartammég o.O
    imádtam :D
    nem tudom mást kinyögni, bocsi.
    támogatom @DrinJus javaslatát :) az nagyon tetszene :$ *-*
    mikorra várhatjuk a következőt?? ^^ remélem hamar mert elvonási tüneteim lesznek xd

    VálaszTörlés
  4. imáim meghallgatásra találtak :D végre végre megint egy kicsit "több" van köztük :D :P
    szerintem nemcsak a magam nevében beszélek,ha azt mondom,köszi a "gyereknapot".de még milyen gyereknap :DD :P kétszer is elolvastam egymás után a részt,valami hihetetlen jól írod le a dolgokat.szinte teljesen beleélem magam az egész sztoriba $$ :))
    az pedig külön tetszik,h kicsit benne van a levegőben annak az érzése,h "tilos" ami történik. :D
    tűkön ülve várom a folytatást,napról-napra egyre izgisebb a sztori :)) <3

    VálaszTörlés
  5. zuciedwc feudioke udiwejirfuidj fiejdiowejiofr oiewodjf udewoi fuiwesdoi fuei eiudjewuiewj dweujd fuisrfj sufjieswdk feuwjidjdhdef jfhd wujfhewj!<3
    #1 vivacous fangirl

    VálaszTörlés
  6. NA VÉGRE. nagyon jó ez a feeling most, hogy nem tudják mit éreznek, és kóstolgassák egymást. hát helyesen teszik, egyszer bevadulhatnának, egy ilyen közepette :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD juj hát én azt imádnám! szerintem sokan mások is.*-* aztán tépkedhetnék le egymásról a ruhát. hmmmm. hát igen. khm. na szóval, IMÁDTAM MINT MINDIG <3 imádom hogy justin ilyen udvariasan próbál viselkedni vele. vagy ilyesmi. ja. NA DE. igen. (értelmes) igen nekem is nagyon tetszik, hogy milyen kis fajtalanok, hogy tilos ezt csinálni, de azért csinálják. :q és igen, szerintem mindenki rájött, hogy szerintem is kéne valami izgike ide. ha érted mire értem :3

    VálaszTörlés
  7. O, anyam de aranyosak mar. Nagyon jo resz lett es persze varom a kovetkezot:D

    VálaszTörlés
  8. ááááááááááááááááááááááááááááá :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    isteneeem! ha te tudnád, hogy ma hányszor jöttem fel eddig, hogy megnézzem van-e új rész, őrültnek néztél.
    ésúristen. én mikor megláttam a rész címét, a képet és amit kép fölé írtál (oké, lehet egyértelmű volt teljesen másnak is) de teljesen biztos voltam benne, hogy most meg fog történni 'az'.
    most amúgy lehet megint én vagyok a hülye, de:
    1. "Ha úgy nézzük, már háromszor csókolóztunk „csak úgy”." - melyik volt az a három? a kettő, amit én találtam ki, és a 3. amit a póló miatt kapott justin? vagy mi?:DD most lehet én vagyok agyilag teljesen rottyon, de komolyan nem tudom.
    2. "- Jól van, holnapra találd ki, mit akartál mondani, na nem mintha most nem tudnád. – forgattam meg a szemem mosolyogva, alkarommal megtámaszkodtam a vállán, ami ülő helyzetének köszönhetően éppen derekamig ért." - ez justin akar lenni? bocsánat, hogy mindig jövök a kérdéseimmel, de lehet tényleg nem százas valami:DD főleg most ez a rész után

    jesszus, én teljesen meghaltam. és meg kell mondjam, így hogy elolvastam jó volt ez a csók. még ha nem is volt olyan vad, mint amilyet kívántam. igazából így utólag visszagondolva, az egyáltalán nem az ő személyiségükre vonatkozna... mármint az nem illett volna bele a blogba.
    jaj és még valami: el kell mondjam ott a masszírozós résznél, mikor ott hemperegtek, meg minden, nagyon paráztam ám, hogy benyit scooter. de így még izgibb, hogy még semmit se sejt.
    istenem, teljesen őrültnek hihetsz:DD

    uu és még egy utolsó, az előző komimmal kapcsolatban:
    amúgy itt a végén az a "Vigyázni kell vele, mert olyan helyeken és olyankor is felbukkanhat, mikor a legkevésbé számítasz rá. – megerősítésként a férfire nézett, aki sejtelmesen bólogatott." na, ez a mondat. ezt jól értelmeztem, hogy tartalmaz valami kimondatlan jelentést is, ami arra utal, hogy ha esetleg mondjuk történne blair és justin között, akkor valószínűleg jon pont megjelenne? vagy valami hasonló...?
    lehet tényleg én gondolom túl a dolgokat megint.:D - kérlek mondd, hogy igazam van!:D
    oké, ennyi, ez most túl sok lett egyszerre, szóval nem írok hozzá már mást.
    csak annyit, hogy a nyelvjavítós komim után nagyon megkönnyebbültem, látva a reakciódat!:D
    na most már tényleg vége, csókbius:)♥

    VálaszTörlés
  9. nagyon jóó lett siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  10. aaaaaahhh te jó isten!
    annyira imádom ahogyan írsz, egyes részeknél komolyan hangosan nevettem :D nagyon jó arc vagy :D
    imádom ami most Justin és Blair között van :D könnyű, kacér, laza flört! egy két csókkal hupsz :3
    "- Azt mondják, egész jó a kezem.. " hahahahaha ez határozottan a kedvenc részem volt!
    mert én nagyon perverz vagyok és egyből arra gondoltam :D lefogadom hogy Justin is egyből arra gondolt mert a pasik mindig kanosak...
    annyira tetszik ez a helyzet! vonzódnak egymáshoz, de nincs erős érzelem köztük.
    (Justin jó pasi + Blair jó csaj)* megvan a szikra = sexytime! sexytime! sexytime!
    dehogy csak viccelek, tudom hogy az még egy kicsit korai... nem mintha nem örülnék neki.. :DD
    a masszázs pedig asdsfhgbfhjvgudehsui YEP! úgy kellett ide ez a masszázs mint macinak a lépesméz!
    felléptünk a következő szintre, végre volt igazi csók. ez nagyon jó!
    alig várom a következő részt úgy hogy nagyon siess!
    ja a másik meg a sajtó. abból még gondok lesznek előre látom. hajj de kíváncsi vagyok..... :D
    mi lesz még itt édes jó atya úr isten!

    puszi csajszi! :*

    VálaszTörlés
  11. Ááááá! És úúúú! Csók!! Te jó isten! CSÓKOLÓZTAK!
    De tudod mit? Nem is várom, annyira, hogy összejöjjenek. Ez annyira jó ez a "flörtölgetünk és magunk sem tudjuk mit érzünk" dolog. Olyan jól megírod, vicces, laza, de azért van benne érzelem is. Vagy inkább vonzódás, de az sok. Elképesztő vagy!
    Jó, azért nyilván várom, hogy legyenek igazi kis szerelmes részek (már, ha tervezel ilyet), de annyira élvezem olvasni ezeket. Egy jó kis titkos viszony? Hm? Hú, de tetszene az nekem. :D
    Na, szóval annyira nagyon várom, hogy mit hozol ki ebből. Ezektől a részektől szó szerint felpörgök. :)
    Puszi
    Bea ♥

    VálaszTörlés
  12. @vivacious: Bocsika...csak hát tudod te teszed ezt velem.nem birokok magammal!
    #Olyanizgi
    Szeretlek<3

    VálaszTörlés
  13. Najó most telljesen odáig vagyok. Hát kezdenek beindulni a dolgok. Már ha érted, hogy hogy értem... Mert nem mintha eddig nem történt volna semmi, de ez a csók.. *-* Szent isten még mindig nem hiszem el. Komolyan amikor olvastam mondom anyááám végre... Ez már valami.. Aztán mikor olvasom, hogy szerelem nélkül.. akkor kicsit elszomorodtam =) És Justin ahh *-* Először arra tippeltem, hogy el fog aludni masszázs közben, de ha jobban belegondolok ez így sokkal, de sokkal jobban alakult. Ennél jobban már nem is alakulhatott volna. Kivéve ha egymásnak esnek.. xD Mármint.. Szóval nem verekedésszerűen, hanem na.. =) Most mindjárt azon nyomban kérem a kövi részt, mert fejbelövök valakit egy szupermarketben, ha nem olvashatom tovább.. Remélem a kövi részben is lesz valami igazán különleges dolog köztük. Egy kis csók megint belefér.. Csak esetleg valami olyan, ami tovább tart. De azért één vigyáznék a nemrég említett kínaival is =) Oké hogy a buszon nem látja senki.. Illetve.. Na igen.. Meg Scooter húha.. Ha ő meglátná őket aztapaszta >< Na most beindítottad a fantáziámat ><Egy pillanat alatt rengeteg dolgot találtam ki a kövi részre :DDD Jézuuus maris.. még mindig a csók hatása alatt vagyok.... Ahh **-* KÖVIIIIIIT
    üdv.: edina / csak tesóm gépéről írok :) /

    VálaszTörlés
  14. Wáááááááááá*-* ilyenkor mindig azt érzem, bárcsak még ne olvastam volna el:D már ha érted miért:) de uuuu olyan jó*-* és úgy imádom:D tejóég:$ engem is rázott ki a hideg.. ahhw.. egyik kedvenc*-* siess.<3

    VálaszTörlés
  15. úristen.teljesen libabőrös lettem,komolyan. Wááááááá,legszivesebben újra és újra olvasnám. Ez..... jaaaaaaaaj. IGEEEN,IGEEEN,IGEEEN ÉS IGEEEEEEEEEEEN.:DDDDDDDDD jujj de boldog vagyok. Akarok még,még,még,még,még,még,még,még.jáááááááááj. extázisba jöttem.:DDDD
    siess,nagyoooon ♥
    kb,így most nem tudok leírni egy értelmes mondatot sem,de mindegyáááááá.

    VálaszTörlés
  16. En mar korulbelul 100x ujra olvastam:D nagyon imadoom ezt a reszt:) egyebkent arra jottem ra, hogy blair ott hagyta a cuccat justin szekrenyen szoval ha azt scooter eszre veszi, akkor..justin tenyleg cirkuszi vadallat csali lesz:D

    VálaszTörlés
  17. OMB!!
    IMÁDOM, IMÁDOM és IMÁDOM a a szöszit és Biebst..:D..Annyira édesek együtt..hm én is megmaszíroztam volna.:D..wwáááá siess nagyon vele..rengeteg komit is kaptál szóval az miatt sem mondhatsz nemet:D
    Imádom ez a részt de téll..:D
    U.I: bocsi, h az előzőről lemaradt a komi, de egybe olvastam el..:D
    Kérlek gyorsan írd a kövi részt!..maghalok nélküle.
    Puszii

    Renaa voltam.:D

    VálaszTörlés
  18. JÉZUSOM LÁNYOK.
    Megőrjítettek :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    17 komment ?!
    Uh.
    KÖSZÖNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM.♥
    (azért titkon reménykedtem, hogy kicsit megugrik majd a komiszám ennél a résznél :$ és köszönöm tényleg, hoyg megtettétek ezt nekem*-*)
    ne haragudjatok, de ma biztosan nem tudok válaszolni nektek, ugyanis: nyári melón vagyok apa munkahelyén helyettesként, reggeltől délután 1-2-3-ig, mikor hogy. mindig attól függően jövök haza, hogy milyen programom van, például holnap 3tól angol különóra. ma speciál fél 5től az egyik barátnőnknél szalonnát sütöttünk, voltunk avgy 10en és oltárit buliztunk. szegény szomszédok........;) na szóval ezt azért mondom el, hogy megmagyarázzam eltűnésem és válaszelmaradásom okát. péntekig ez lesz, úgyhogy részt is csak akörül várjatok:/
    ha lesz lehetőségem, a munkahelyi gépről válaszolok, bár ott nem szeretem beírni a blogom címét, mert bennemarad, már ha tudjátok mire gondolok, mert esetleg nektek is úgy van :)
    szóval így mindenkinek szeretnék mondani egy ÓRIÁSI KÖSZÖNÖMöt még egyszer! :))
    szeretlek titeket♥

    VálaszTörlés
  19. váá CSÓKOLÓZTAK!!!!!!! hát ide is eljutottunk. támogatom DrinJus ötletét :DD
    azért siess a kövivel puszi :)

    VálaszTörlés
  20. nagyonjóórész:)
    http://lovebiebe.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  21. Helló! Még új vagyok. Nagyon tetszik a blogod. Kedvenceim közé tartozik, úgyis csak kettő van. :D Végig olvastam, és ez adott ihletet, hogy én is írjak. :) Nem írom ide a nevét, mert az reklámozás lenne, én meg kommentelni jöttem.
    Beiber Fairy: viszont elolvasom a blogodat! :)
    Vivacious, kitettem a blogomra a tiédet, ha nem baj, hogy lássák az "olvasóim" - eddig 0 - hogy ki, mi adott ihletet. :)

    VálaszTörlés
  22. Szia. Én 1-2 napja találtam rá a blogodra. Eddig rohadtul tetszik! Be is követtem(vagy, hogy is mondják, még csak ma regisztráltam, erre az oldalra) Szerintem jó, hogy(pl)nem a 3. résznél cserélnek telefonszámot és hasonlók..hogy nem ugrottál a történet lényegébe(vagy hogy is mondjam..az alap sztorijába, amit már kigondoltál)ha nem, hogy szépen fel van vezetve az egész, így izgalmasabb. :) Legalább is én jobban díjazom az, ilyen történeteteket. Igaz már olvastam, olyat történet is amiben nem így volt, de attól az is tetszett, na de így még is izgalmasabb. :) Fura, hogy az ember, hogy beletudja magát élni a sztoriba.. legalább is én, igen, mert mikor olvastam az eddigi részeket, az egészet elképzeltem. Ahj, na de ez most mindegy, beszélek itt össze-vissza. Az a lényeg, hogy imádom a blogot, ahogy írsz és mindent! Csak így tovább! Nagyon siesss!! puszi <3

    VálaszTörlés
  23. Megjöttem ... xD igen a nyaraló lány itt van és még a 2 résszel ezelőtti részhez ígért neked egy komit... de szerintem neked most elég lesz az a fárasztás amit ehhez a részhez írok...
    Ott kezdődik a dolog hogy ... oké elolvasom a 41. részt... ami izgi meg minden :) csak tudod... hozod a szokásos formádat :D szeretem olvasom így is falom a sorokat. mert egyszerűen bele tudom képzelni magamat. A végén kicsit kiakadtam de okés nincs kérdés sejtem - vagyis szeretném sejteni - hogy mit akarsz ezzel.... erre folytatódnak azu események... jön ez a "kritizáljuk szegény lányt" dolog... azon kicsit beparáztam .... de nem ... hál istennek semmi komoly ... csak gondolom figyelem felhívás a kövi részekre :) kicsit bevezetsz minket a történetbe...
    gondolom leeseik hogy a mindent tudó Dettike sokkot kapott mikor hirtelen masszirozgatás kezdődött - hozzátenném hetetnte 2 x én is tuti megmaszirozom anyut- el a történetben .. azt sem tudtam hová kapjam a fejem. MEGÁLLTAM ÉS ELGONDOLKOZTAM .... nem ez durva kifejezés... nem gondolkoztam rajta sokáig mert nem tudtam hogy mire számítsak.... a szível a torkomban dobogott hogy akkor most mi lesz vajon . Meg fogja csókolni vagy csak húzod az anyunkat.... MEGINT ... na de az a lényeg hogy azt az arcot kellett volna elképzelni : nyitott száj, levegő visszafolyatva,nem hall nem lát semmit, csak a te soraidat... és kész vagyok ... az ahogy maga alá fektette..... szinte éreztem - ahogy bele éltem magam - ahogy egy gyengéd alig érezhető ügyes mozdulattal maga alá fordít mint a filmekben - ahol nincs az hogy nem tud megemelni fékézzel , végig romantikusan a szemedbe néz, kívánkozik utánad, és a legviccesebb hogy nem gabalyodik össze a lábatok .. xD hozzátenném hogy eg ykis egyszemélyes ágyon, nem még hogy egy francián - és csak hőúztad... és már az én gyomrom remegett hogy mirét nem csókolja meg.... ! *.* és aztán bevallom hogy szidtalak egy kicsit .... :$ - de ne értsd félre ez csak ilyen "miért vagy ilyen kegyetlen hogy megfosztasz valami izgitől" - aztán olvasom tovább... a tarkójára fog és még egy csók... hát kész .... azt hittem olyan folyékonnyá válok hogy még a betonon is átfolyok hogy eggyé váljak a földel gyönyörömben :D xD
    Olyan jól tudod húzni ezt az egészet... :D én nem tudom hogy csinálod *.* nekem nem menne. de én kivagyok rajtad csajszi ...
    A folytatásos képzelgéseimről pedig csak annyit , hogy biztos vagyok benne hogy csúnyán pozitív csalódásban lesz részem efelől nincs kétségem . Nagyon tetszett....!!!! Mint mindig... és remélem nem maradtam le nagyon, bár nem bánnám hogyha lenne akkor mázlim hogy nemsokára felteszed a következő részt is :$
    NAGGYOOOOOOOOOOOOOOON VÁROM ! tessék sietni :) mondjuk ezek után ki ne várná ? ! Tok mindegy! Aki nem várja és beszól azt megverem! Pont.
    na de nem kezdek itt agresszívóskodásba :$ Búcsúzom :D
    Egyszerűen csak Puszi <3
    Alyshon

    VálaszTörlés
  24. Nagyon jó. (Kitti)

    VálaszTörlés
  25. Mikor feljöttem 10 perccel ezelőtt a blogra (így napok óta végre először) kisebb szívroham ért. A 24-es szám láttán esküszöm, letaglóztam. Haláliak vagytok, drágáim! :D Mindenre számítottam, csak erre nem. Woow!
    És akkor most jön az a kínos pillanat, mikor a bloggerinának nincsen ideje kerek, egész válaszokat adni a komikra. Szívás..
    Azért mégsem hagyhatlak titeket teljesen válasz nélkül, így a kommentekben elhangzott kérdésekre adnék válaszokat:) az egyéb szövegeket is olvastam, nem is egyszer - csak hogy tisztázzuk:) és mielőtt belekezdek a válaszokba, MINDENKINEK SZERETNÉK EGY HATALMAS KÖSZÖNETET MONDANI.♥ ezt közösen kapja mindenki, függetlenül mindentől:)
    és akkor a gyors válaszok..

    CassieDm: neked nincs kérdésed, de nem bírom megállni, hogy ne mondjam el: ez volt eddig a legérthetőbb kommented! annyira szép volt. :') awh, tisztára meghatódtam! .....:DDDDDDDD

    LatinGirl: neked sincs kérdésed, de közölnöm kell: imádom a megfogalmazásod :DD

    Bius: hát te lány, már kikészítesz:D bevallom: imádlak.♥ imádom, hogy mindig képes vagy ilyen hosszú és szép komit hagyni nekem:D (na de ne legyen ám félreértés, még a kétszavas kommentek is rengeteget jelentenek!!!) ja, és a fő indok, hogy miért is imádom annyira a komid az az, hogy mindig van valami kérdésed:D nem tudom, lehet csak én kombinálok, de ebből arra következtetek, hogy tényleg beleéled magad a történetbe:) (megint ne legyen félreértés, leszűröm én ezt másból is!!! ezt most speciálisan biának mondom:D) szóval akkor a válasz az első kérdésedre: volt ugyebár az első csóknak nevezendő puszi. aztán az az ismét csóknak nevezett puszi, amit Justin adott. aztán Blair visszahúzta magához és én azt veszem a 3.nak:D mert még azért ilyen korai időszakban jogos elkülöníteni a kettőt egymástól, főleg hogy az egyiket Juju, a másikat meg Blair kezdeményezte:D de ha gondolod, vedd egynek, végül is változni sok nem fog:DD
    a második kérdésedre a válasz pedig nemleges, mert ott Ryanről beszéltem:D semmi gond, ha kérdezel, sőt inkább örülök, mert így rendbe tudom benned rakni a dolgokat:) nem szeretném, hogy elvarratlan szálak és kérdések keringjenek bennetek!;)
    és a harmadik, még előző komidból maradt kérdésedre a válasz: igen, tartalmazhat valami olyan jelentést....;) lehet igen....de talán mégsem...hm, ki tudja?! :D najó, én. de nektek még nem kell:D

    Poppy: hát behalok rajtad :DDDDDDDDD végigvigyorogtam az egész komit:D nem, neked sincs kérdésed, de megintcsak nem bírom szó nélkül hagyni a dolgokat:D először is, nagyon köszi a "nagyon jó arc vagy" jelzőt:D! a "könnyű, kacér, laza flört" szintén ínyemre való kifejezés, belopta magát a szívembe!:D haha, a kezes....haha :D szóval azt mondod, hogy minden pasi kanos. hm, megfontolom..:D
    ez a (Justin jó pasi + Blair jó csaj)* megvan a szikra = sexytime! milliomodfokú egyenlet is nagyon tetszik :DDD
    macinak a lépesméz ?! xD és még hogy én vagyok jó arc....imádom a kifejezésed, komolyan!:DD köszönöm, hogy részese lehettem pár poppy-dumának!:D

    a következő kommentben folytatom, de egyben nem engedi karaktertúllépés miatt :/

    VálaszTörlés
  26. Bea: a te kommentedben is lenne pár említésre méltó dolog, gyorsan reagálnék is néhányra:D szóval... ez az első bekezdés úgy, ahogy van tetszik :DD mármint a második :D a "de tudod mit"től:D és igen, tervezek romantikusabb részeket ;)

    Csilla alias Edina Balog: hahaa, örülök, ha sikerült kicsit megpörgetnem a fantáziád:D hamarosan kiderül, mit rejt a kövi rész:)

    Névtelen, aki 20:31-kor írt: oh, nagyon jó a megfigyelőkéd :D reméltem, hoyg nem fog feltűnni senkinek, de tévedtem :D

    Valesz Sweety: nem venném reklámozásnak, ha linkelnéd a blogod, hiszen kíváncsi vagyok, hogy mégis miként adtam neked ihletet :) ide is linkelheted, vagy esetleg már a hamarosan feltöltésre kerülő következő részhez:)

    Ren_ : Nagyon örülök, hogy újabb olvasóval gazdagodtad, és annak még jobban, hogy tetszik a történet :) Remélem a továbbiakban sem kell majd csalódnod és megmarad ez a véleményed!:)

    Alyshon: hát szevaaaaaaaaaaaaaasz♥:D igazi vétek lenne kihagyni a te kommentedet, főleg, hogy az előzőnek a megválaszolását megígérve sem válaszoltam.
    szóval...hát húha. annyira jól esett olvasni azt, hogy miként reagáltál:) na és hogy ennyire tetszett :')) jaj, istenem, olyan szépen leírtál mindent♥ imáááádlak, lánykám!:) válaszolnék hosszabban, és ez a komment hosszabb választ is érdemelne, de folyamatosan csak a "köszönömöt" hajtogatnám. bocsáss meg nekem, amiért ilyen csúnya dolgot követek el :( de tudd, hoyg szeretlek ám! a folytatást illetően pedig még ma kiderülnek a dolgok!:))
    én az agresszív dettit is szeretném, mindegy, milyen vagy!:D

    VálaszTörlés