2012. október 14., vasárnap

it's so Danger-ous..

Hello sweethearts! :)

Tudom, tudom... ezeregy éjszaka óta nem jelentkeztem...
Most is rossz hírem van: nem résszel jövök.
Csupán egy dolgot szeretnék mondani: nincs rész.
Jó, ez most értelmetlen volt, de kicsit drámaian vicces is, ugye? #hahaa
Na, félretéve a hülyeséget: nem tudtam írni, lányok.. :/ Okok? sok van!
1. Talán ez a legfontosabb, pedig nem is tűnik annak: találtam egy blogot. A megszállottja lettem. Bár angol, ez benne a szép. Egy elképesztő angol JB sztori. Hát beszaro-- úgy értem, juj de jóó :') hányan ismeritek Dangert? vicces, hogy én sosem hallottam róla. De most legalább egyben olvasok egy egész évadot. Nem túlzok, tegnap tényleg szó szerint egész nap azt olvastam. Egyszerűen...én nem tudom. Úgy megfog, hogy nem enged el. Szóval ja, erre ment el a tegnapom..
2. Ma feleszméltem, hogy a héten 4, ismétlem 4(!) témazárót írunk és köszönet Danger barátomnak, nem tanultam még semmit. Ma kéne megváltanom a világot, de ch, ma is annyit haladtam, hogy semmit. Úgyhogy még fél 6-tól este akárhányig tanulhatok...
3. Egy hete valahonnan jött egy ötlet. Íráshoz. Azon gondolkodtam, vajon hogy menne az a fajta írás, mikor nem Jujuról írok. Hát, jött egy ihlet és kipróbáltam. Komolyan vágtam bele. Ha úgy sikerül, ahogy szerettem volna, akkor tervem is lenne vele. Oké, még csak 15 oldalnál járok - köszi Danger! - de biztosan haladgatok. Úgyhogy ez is vett el a részre fordított időmből.
Eddig olyan....fél oldal van megírva :D Igyekszem írni, talán a következő péntek délután lesz is időm.

Szóval amit mondani akarok: egy hetet még biztosan várni kell a részig. Lassan itt az őszi szünet is. Azt megígérhetem, hogy addigra biztosan előállok egy résszel - ha a sors is úgy akarja. De reméljük úgy! :)))
A kommentek.. igen, nem válaszoltam rájuk. Lassan erre is gondot kellene fordítanom. De csak hogy tudjátok: mindig elolvasom!!! És magamban minden egyes kommentelőnek akkora hatalmas köszönömöt mondok, hogy egy házba sem fér bele!

Awh, kopog a biológia. És az olasz. Ja, meg a földrajz fakt, és egy kis fizika meg történelem is. Jesszus... meg fogok halni ezen a héten.
Azt hiszem, nagyjából ennyit szerettem volna mondani Nektek.

Ígérem, olyan hamar jelentkezem, ahogy csak tudok. Talán egy hosszú, kiadós résszel :)

Most viszont visszabújok a füzeteimbe - na nem alvás végett :/:DDD

Remélem nem fogtok beleunni a várakozásba. Ha mégis, hát... kárpótolnom kell majd titeket. :$ :'))))
Jó sulit mindenkinek, és lebegjen előttetek az, hogy már csak 2 hét van a szünetig!

Szeretlek titeket, Blastin-olvasók! (ez még nem official alias hivatalos, úgyhogy felejtsétek is el:D majd ha olvassátok a történetben, tegyetek úgy, mintha meglepettek lennétek, hogy először olvassátok:DDD - már ha érthető, mire gondolok)

I love you guys sooo much.

And now...i have some unsolved problems with this asshole Danger, so bye guys! and Danger....watch out, im comin' ;)
(igen, ez csak a történet hatása.. amúgy jól vagyok)

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sokan hallottunk már arról a történetről, de sajnos nem mindenki érti, köztük én sem. Esetleg ha befejezted ezt a történetet, vagy ha lesz időd, kedved, nem akarod majd elfordítani?:) Annyira jó lenne! :))

    VálaszTörlés
  2. Sziia.:)
    Tudom még sohasem komiztam , de már elég régóta olvasom a történeteidet. Imádom mindegyiket.;) Kár, hogy nincs rész , de hidd el , meg tudlak érteni.;D
    Danger engem fél éve kapott el és azóta bumm.xd Nagyon gyorsan végeztem vele és úgy döntöttem le is fordítom, ha már Amerikában ekkora sikere volt.(:
    Szóval ha van kedved és érdekelne magyar kiadásban nagyon örülnék ha elolvasnád..Nem vagyok profi angolos és író sem, de próbálkozom, és ha egy olyan író , mint te elolvasná az nekem tényleg nagyon sokat jelentene.(: Szóval , ha engedi az a kevés időd , akkor nézz be hozzám.:$ http://danger-.blog.neon.hu/
    Kíváncsi vagyok a véleményedre.(:
    Puszii.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én olvasom a fordításod és imádom! *.* Csak így tovább és siess a kövivel! :D

      Törlés
  3. Danger??? ó, ne is mondd. KEDVENCEM. <3 egész augusztusomat kitette a takarítás, meg a Danger. úristen, képzeld volt hogy hajlani fél hatig a 2. évadát olvastam, és nem akartam elmenni addig ameddig el nem olvasom az összeset. egyszerűen imádom benne Justin karakterét <3 rohadt jól ki vannak találva a szereplők, maga az egész kerek sztori valami zseniális <3 kellene nekem egy Danger a környékre is, de persze ez lehetetlen, de azért mégis.. és aahhhh imádom amikor bőrdzsekiben cigivel a szájában van. már elképzelni is elég volt, úgyhogy egyik életcélom lett hogy lássam Justint bőrdzsekiben cigivel a szájában.:DDDDDDD azóta is olvasgatom vissza, és úristen egyszerűen nem lehet megunni, úgyhogy hidd el hogy megértelek. :D <3

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Tudom, hogy még sosem írtam, de a kezdetektől kezdve olvasom a blogod és az előzőt is olvastam! Imádom! *.* Én is megértelek és alig várom az új részt!
    Légyszi, ha van kedvetek nézzetek be hozzám is. Most kezdtem a történetet és ez az első blogom. Kíváncsi lennék a véleményetekre, pozitívra és negatívra is! :) : http://me-fall-in-love.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Hali, lányok! :))

    Végre ma hazaértem 3-ra és holnapra "csak" olaszt kell tanulni, úgyhogy van időm kicsit leülni a géphez :)

    Először is, az első kedves Névtelen kommentelőmnek szeretnék válaszolni:
    Az igazság az, hogy nagyon szívesen lefordítanám, mert 100%-os élvezet lenne. Viszont a baj ezzel az, hogy valószínűleg valamilyen módon ez lopásnak bizonyulna. Vagyis...oké, hogy angol történet, de az, hogy ugyanúgy felkerül egy blogra, csak magyarul, kicsit sántít. Persze, ha fel van tüntetve, hogy fordítás és tényleg csak az, akkor nem olyan gáz, de tekintve, hogy ezen a jbfanfiction oldalon minden egyes történetnél külön hangsúlyozzák a személyi jogok megsértésével kapcsolatos cuccokat - tehát másolás -, így megfontolandó a dolog. Bizonyára sosem fog véletlenül ráakadni egy magyar blogra az írója, de az ördög ugyebár sosem alszik.
    Tehát nem a fordítással lenne gondom - egy felsőfokú nyelvvizsga után érdekes is lenne - és nem is azzal, hogy nem lenne kedvem, hanem ez hátráltat. Ja, és persze az idő. A másik ellenségem.. Erről maximum nyáron lehetne szó, mármint a fordításról, de ekkor megint előjön az előbb említett problémám :/ Egyébként szívesen megtenném :)

    Kishercegno: ezúton is bocsi azért, amit Névtelennek írtam, hiszen valójában a te blogoddal is ez a helyzet. Vagy legalábbis az én szemszögemből. Mindenesetre benéztem, el is olvastam egy fél részt és a legviccesebb az volt, hogy végig ment a fejemben az angol szöveg alatta :DDDD A fordítás szerintem jó, már amennyit láttam belőle, a történet pedig már eleve ne lehet rossz, hiszen egy profi blog az alapja :)

    LatinGirl: és a cigis-bőrdzsekis Justinból max a bőrdzsekis részét részét, a cigi ugyanis nagyonnagyonnagyon és még annál is messzibb barátom - értsd: utálom. :DD De igen, velem is hasonló a rajongás iránta, csak sajnos én nem tudok olyan sokáig olvasni, mert másnap suli. de az éjfél - 1óra belefér hétvégén :)

    Dodóó: Köszönöm szépen! :)))<3 A résszel igyekszem ;) Remélem benéztek hozzád páran!:)

    VálaszTörlés
  6. valaki lenne szíves belinkelni ezt a csodálatos danger-t? mert én kerestem, de nem találtam, csak wattpad-es sztorikat:D más ilyen neonblogra hasonlító oldalt még csak nem is találtam angolul...:D

    VálaszTörlés
  7. Ja,légyszi linkelje valaki mert már engem is érdekel:D<3

    VálaszTörlés
  8. http://justinbieberfanfiction.com/viewstory.php?sid=20453&warning=3 :)

    VálaszTörlés
  9. Jaj, ne is mondd. Teljesen megértelek. Imádom Dangert! Bár most már a Danger's back-et, azaz a második évadot olvasom. Az egész eszméletlenül jó. :D Azért siess a kövivel! :)))

    xoxo FlowerBieber

    VálaszTörlés