2012. március 1., csütörtök

Boldog szülinapot! :)

Különösebb beszéddel nem készültem, szerintem mindenki tudja, miket éreznek most a Belieberek. :)
Félig örülök, hogy felnőtt a mi kis drágánk, félig viszont visszasírom azokat az időket, amikor a klipjeiben ugrándozva énekelt, minden pillanatban a következő őrültségén gondolkodott és Selena-mentes volt. Azóta "csöppet' változott a helyzet, de hála a mi aranyszívű példaképünknek, a mai napra witteren is kissé visszatért a régi énjéhez, és őrült módra retweetelte a rajongókat.
Bár én nem voltam köztük, de ettől nem fogok jobban letörni, inkább azon izgulok, hogy milyen lesz a március 26-án megjelenő kisalbum, a Boyfriend. Hallottátok már? Akkor jó! :D
Tehát a hosszú regény elkerülése érdekében csak annyit mondok:
Happy Birthday, Kidrauhl! ♥ :)


(elnézést, hogy mindkét blogomon az a beszéd van, de el vagyok havazva pár dologgal, így inkább nem töröm azon a fejem, hogyan alakítsam át másmilyenné. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése