2012. november 2., péntek

meglepetéés!

Lehet hülye vagyok, hogy mindig arról nyávogok nektek, hogy mennyire nincs időm és ennek ellenére belekezdek egy ilyenbe, de egyszerűen nem bírtam magamban tartani a sztorit :')
Mielőtt bármit is mondanék, itt a link:
http://dontchangethedevil.blog.neon.hu/

Hogy mi ez? Ez blog. Egy új blog.
A szünet egyik átlagos napján gondolkodtam azon, hogy majd ha egyszer vége lesz ennek a történetnek, milyen sztoriba tudnék kezdeni - merthogy felhagyni az írással nem akarok. És eszembe jutott egy ilyen ötlet. És rögtön leírtam. És született belőle egy rész is. És továbbgondoltam a történetet. És még több ötletem lett.
És megnyitottam a blogot.
Úgyhogy édeseim, várlak titeket az ATATS-on is! ;)
(Rész még nincs, de estefelé feldobok egyet)

7 megjegyzés:

  1. óóóóóó *--*

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon örülök, hogy van új, de kérlek, attól még ne hanyagold majd ezt a blogodat, jó? :)

    VálaszTörlés
  3. yeeeey akkor neked köszönhetően nem fogok unatkozni esténként és a másik blogodat is fogom olvasni*---* de persze ezt se hanyagold el:)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Most találtam meg a blogodat, mivel a régi után hiányoltam a stílusodat és arra gondoltam, hogy csinálnék veled egy interjút az interjús blogomhoz. Na benne vagy? :)

    xx

    Car.

    (Elérni az alábbi e-mail címen tudsz: thecarolineacarter@gmail.com vagy twitteren: @carolinea_1D)

    VálaszTörlés
  5. sziia :)
    pár napja találtam a blogodra, és először nem is akartam elolvasni mert h JustinBieber-es. aztán beleolvastam pár részbe és megfogott. így röpke két nap alatt elolvastam az összes részt és nem csalódtam. nagyon jól írsz és a részek is nem sablonosak hanem tényleg izgalmasak és csavarosak :) csak így tovább, a többi résszel is :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetértek az előttem szólóval( bocsi,enci,hogy belepofátlankodtam a komidba,de én is igy gondolom.),nagyon tetszik és a hatásodra,már szerelmes vagyok Justinba.:D Én is elolvastam a részeket,ezért karikásak a szemeim (4-kor fejeztem be) is.:D
      Szóval igy tovább.;)

      N.

      Törlés
  6. Szia! Már nagyon rég nem kommenteltem, de most ennek is eljött az ideje. :D Még mindig iszonyatosan tetszik a blogod, és a részek, melyekhez újabban nem írtam hozzászólást...lenyűgöztek. Olyannyira, hogy én is elkezdtem egyet, de nem blog formájában, és csak Sweety Valesz olvassa. :) Na de mindegy...szóval amit közölni szerettem volna az, hogy Sok Sikert az új történetedhez! Bár még csak az 1. fejezetnél tartok, biztos nagyon jó. Egyenlőre azért nem olvasom tovább, mert most még az Everything Happens For A Reason következő részét várom, és ha közben elkezdenék egy másik sztorit...na szóval az nekem úgy nem megy..:D

    VálaszTörlés