2012. december 23., vasárnap

The story ends..

A pillangók szabadok. A történetemnek vége. Innen már csak egy dolog biztos: a fantáziátok legyen elég szabad ahhoz, hogy helyettem alkossátok meg önmagatokban a történet végét. :)

Nem...nem tudom, mit csináljak.
Borzasztó ez a helyzet..
Azon rágom magam már meg sem tudom mondani mióta, hogy mit kezdjek a bloggal.
Fél perccel ezelőttkor döntöttem el, hogy bezárok. Aztán elkezdtem beírni a jelszavam a belépéshez, és leblokkoltam. Úgy éreztem, nem leszek képes bezárni. Hogy helyette részt akarok hozni.
De az sem megy.
Nem bírom azt írni, hogy vége. De közbe tudom, hogy félig már tényleg vége.
Lehet már unalmasnak tartjátok, de megint az iskolával jövök. Igen, tudom, sosem állok ki másból, csak az iskolára hivatkozásból, de könyörgöm, higgyétek el, hogy tényleg meggebedek, hogy ötös legyek. Október végén úgy állt, mindenből gyönyörűen lerontottam négyesre. Aztán jött a szünet ötlete, ami ebben a pillanatban be is fejeződik, mert újra jelentkezem. A szünetet arra akartam, hogy javítsak.
És sikerült.
Eddig úgy áll, 13 tantárgyból 10 már ötös lesz, kettőből le is vagyok zárva. Az a 3 tantárgy már csak a bent lévő dolgozatokon áll.
Tizedikes vagyok, ami nem tudom mennyire tiszta nektek, de a 10. a középiskola legnehezebb éve. Szerintem ennél már csak az érettségi-időszak lesz nehezebb, persze egyetemről még nem beszélünk, csak középsuliról. Olasz tagozaton vagyok, ami heti 5 olaszórát jelent. Nem tűnhet soknak, de mikor egyik napról a másikra meg kell tanulni 2 oldal tömör szöveget erről meg arról néha tele ismeretlen kifejezésekkel, na akkor egy hangyányit meg tudok őrülni. És ez még csak olasz. Mellette ott van 12 tantárgy.
Megint a suliról beszélek. Miről másról?! Lassan már ez a rögeszmém.. De nem tudok mit tenni, ez vagyok én. Biztosan furán fog hangzani, de elmondom nektek: iszonyúan gyötörne a bűntudat, ha nem lenne meg a kitűnő a fennmaradó tanulmányi éveimben. Az unokatesóm is a Kölcseybe járt és a ballagásán az igazgató - aki nekem sajnos csak 9. félévéig volt az igazgatóm - díjakkal jutalmazta a négy éven át kitűnő tanulmányi eredményű, ilyen meg olyan nyelvvizsgával rendelkező és a diákéletben részt vevő tanulókat. Az uncsim nem kapott, mert nem volt végig kitűnő, de én ott és akkor elhatároztam - ekkor voltam hetedikes és már tudtam, hogy ide készülök jönni -, hogy én fogok olyan díjat kapni. Eddig - eddig! - jól haladok, mert 9-ben megvolt a kitűnő és a középfokú angol, most 10-ben a felsőfokú angol, harmadikban ha minden jól megy az egész osztálynak meglesz a középfokú olasz, a suliújságban már jelent meg cikkem és még tervezem, hogy írok, mivel azt imádom csinálni, szóval a 3 évnyi kitűnőség hiányzik már csak ahhoz a díjhoz. Akármennyire is hülyén hangzik, nekem ez nagyon fontos.
És hogy ezzel mit akartam mondani?
Annak a díjnak a kiérdemléséhez kőkemény munka kell. Már szeptemberben tiszta volt mindenkinek, hogy nehéz évnek nézünk elébe, a facebookos osztálycsoportba írogattuk is rendesen az elején, hogy "kicsit" több a tanulnivaló, mint tavaly.
És ahogy az októberben is látszott, aktív írás mellett nem lehet a tanulásban is a topon lenni, főleg nem miután  egy új blogot is elkezdtem.
Jogosan vetődhet fel a kérdés, hogy akkor miért nem annak a bezárásával foglalkozom, és miért ezt akarom, mikor ez "öregebb". Egyszerű: ahhoz több ötletem van. Több lehetőséget látok benne. Úgy érzem, az nem "tucattörténet".
Pedig imádom Blustin történetét. Igen, Blustinnak neveztem volna el őket és pont a következő részek valamelyikében jelent volna meg egy cikk, amiben így szerepelnek. Ezért is csináltam azt a videót Ryannel a kicsikről és róluk. Hogy majd az megjelenik egy újságban és pontpontpont, ezt most nem mondom el, még ha a végén mégis bezárok sem. Maradjon úgynevezett szakmai titok. :)

Holnap ráadásul karácsony. Vagyis nem, még csak szenteste, de akkor sem akarom 24-én azt írni, hogy vége. De tovább sem akarom húzni, mert akkor csak még többet fogok rágódni, amit nem akarok.
Igazából nem is tudom, hogy volt-e értelme megírni ezt a sok mindent. A nagy része az élettörténetem, ami szerintem senkit nem foglalkoztat. De valahogy okot kellett adnom, hogy elhiggyétek, imádom Blairéket és még véletlenül sem azért hagyom abba, mert meguntam.
Drinék esetében legalább tiszta volt, hogy igen, ez az utolsó rész. De most csak egy viszlátot hagynék magam után. És emiatt a legnehezebb.

Már vagy egy másfél órája csak írok, törlök, írok és gondolkodom. 
Oké. 2 másodperce arra jutottam, hogy mindenkinek könnyebb lenne. Nekem azért, mert csak egy blogra kellene koncentrálnom és nem lenne hajsza, hogy mindig mindkettőre minél előbb vigyek részt. Nektek, olvasóknak pedig azért, mert nem oszlana meg a részek megkapásának ideje, úgy értem nem kellene két történet közt ugrálnotok. 2 rész közt sok idő telik el, és így elfelejtitek az előző rész tartalmát. Ha csak egy van, akkor csak abban vagytok benne és a részek is hamarabb tudnának jönni, mint két blog esetében.

Nem gondoltam át, de a legutóbbi gondolatmenetem alapján a döntés muszájságának köszönhetően akkor hát döntök.
Vége.

Lányok, nagyon szeretlek titeket, sosem felejtem el azokat a csodálatos szavakat, amiket kaptam! Azért ha hagytok egy komit itt lent, egy utolsó közös párbeszédet válthatunk. Nagyon fogtok hiányozni! A blog. A történet. Meg úgy minden. A legjobb, ami történt, hogy új embereket ismertem meg, ha csak felhasználónevekkel is.
És...nagyon, nagyon szépen köszönöm az 57 rendszeres olvasónak feliratkozót! :)

Viszlát Blustin! Viszlát Everything happens for a reason..

27 megjegyzés:

  1. sajnálom,olyan ügyesen írtál :( de ott a másik blogod.juhuu:D♥

    VálaszTörlés
  2. Ohh csajszi!! Megszakad a szívem Blustinért..én annyira imádtam ezt a blogodat..Nagyon fog hiányozni remélem egyszer még talán folytatod..nem lehet csak így végee..
    Ajj vivacious..nagyon fájt ez a hír..remélem akkor legalább a másikba sürűbben lesznek részek.
    És persze megértem a sulis dolgot..

    Rena voltam..Viszlát itt, utoljára.<3

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Kedves vivacious!:)

    Úgy érzem talán eljött az ideje,hogy mindezt most leírjam neked..:)
    Már a kezdetektől veled vagyok,bár eddig nem igazán hagytam neked komikat,amit utólag nagyon sajnálok.Tudom mennyit jelent neked egy-egy vélemény..
    De most meg szeretném ragadni az alkalmat és elmondani,hogy mennyire imádom ahogy írsz,hogy mennyire imádom a történeteid,hogy mennyire imádom a karaktereid és,hogy mennyire imádlak téged úgy ahogy vagy! ♥

    Nagyon sajnálom,hogy abbahagyod a történetet,de maximálisan meg is értelek.Másrészt pedig nagyon tisztellek a kitartásod és az elszántságod miatt és,hogy mindazok mellett amiket fent említettél még van időd és türelmed írni és egyáltalán csak bekapcsolni a gépet.

    Ezzel szeretnék tőled búcsúzni de megígérem csak ITT!:) Találkozunk a másik blogodba;)

    Sok sikert kívánok neked a továbbiakban!:)

    Pusziii Dia (: ♥

    VálaszTörlés
  5. Őszintén szólva egy részem összetört, amikor ezt olvastam...Nem tudom miért, csak annyira szívemhez nőtt a blogod. :') De Neked most a tanulás az első, szerintem ebben mindenki egyet ért.
    Én pedig egyet értek a 'Névtelen' hozzászólóval, mert én is úgy hiszem, nem lehet így vége.:D Na, szóval ennyi. :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon sajnálom. őszintén. nem tudok most mit írni, mint mikor máskor teleírom ezt az egész hülyeséget. sajnálom. de azért a vége fele tényleg érezni lehetett, hogy ez már nem az igazi.
    hát azt hiszem ennyi..:)
    remélem nem utoljára, csókbius(:♥

    VálaszTörlés
  7. csak annyit szeretnék mondani,hogy megszakadt a szívem,hogy befejezed.először csak az utóbbi fejezeteket olvastam(50.fejezettől-tudom hülye vagyok) és most jutott eszembe,hogy milyen ritka a jó blog és hogy miért nem olvasom el elölről.hát megtettem.és hihetetlen,hogy mennyire megváltozott így a történet.imádom,ahogy írsz..de tényleg.az tetszett benne a legjobban,hogy reális.teljes mértékben oda tudja képzelni magát az ember,és ilyet meg mondom őszintén a danger óta nem éreztem(na ne gondolj ilyen nagy blog olvasónak,vagy ilyesmi,de imádok kutatni és hihetetlen jó érzés találni egy jó történetet).még hogy ha maga a sztori nem is volt annyira különleges(ne érts félre sablonosnak a legkevésbé sem mondható),azzá tetted a fantasztikus írásmódoddal,a szavaiddal és azzal hogy sokáig húztad.máskor már a második fejezetben csókolóznak meg ilyesmi,ettől kiráz a hideg.aztán a végére már úgy voltam,hogy basszus csókolja már meg és pont akkor jött a fejezet,amiben megtörtént.tökéletesen volt adagolva és ez volt a másik ok,amiért beleszerettem.sajnálom,hogy nem írtam kommentet eddig,nem vagyok az a hozzászólós típus,de most úgy éreztem,hogy muszáj megtennem!egyébként justin rajongó sem vagyok csak nem tudom...szeretek róla olvasni és ezt nem tudom megmagyarázni miért.na mindegy csak azt akartam mondani,hogy imádtam ezt az egészet!...és remélem hogy még rengeteg blogod lesz,mert nagyon szeretem ahogy írsz!sok-sok puszi Majától

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is nagyon jó a blogod, szerintem fogd fel ezt inkább egy hosszabb-rövidebb szünetnek, így könnyebb "elengedni", hiszen a lehetőség, hogy folytasd mindig a tied lesz:)

    Én most kezdem a kis "realitim", ha van kedved nézz be.
    boldogszoszi.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. Ezt nem mondhatod (vagyis írhatod) komolyan! Annyiféleképpen be lehetne fejezni! Most egy csomó ajtó nyitva maradt: elmondta az anyjának,hogy együtt van Justinnal? MIt mondanak a rajongók? Egyáltalán elmondták nekik? Megtörténhetne AZ ,majd ugorhatnál egy-két-három évvel későbbre,onnan egy-egy "képet" bemutatsz és utána boldogan élnek,amíg meg nem halnak. De nem hagyhatod félben!!! Nagyon megszerettem a blogodat,remek a történet,de kell a pontos és kiegészített befejezés! Kérlek írj még 1-2 részt,többre tényleg nincs szükség,és máris sokkal jobb :) sok sikert a tanuláshoz! Puszi :)

    VálaszTörlés
  10. Lányok! Sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem, de a félév kapcsán minden összejött. Hogy ne megint a suliról beszéljek, ugorjunk is a fontosabb témához! :)
    Eszméletlenül jólesik, hogy ennyien visszajeleztetek annak ellenére, hogy a blog kipurcant. Szeretnék most mindenkinek egyesével válaszolni.

    Az első névtelen: köszönöm szépen!:) teljesen igazad van, álljunk a dolgokhoz pozitívan: ott a másik blogom!:D

    Rena: Örülök, ha tudtam szerezni neked pár szép pillanatot, és remélem a másik blogomon ezt folytatni tudom, ha már egyszer ennek vége. Nem tudom, hogy itt lesz-e vége, vagy alkotok valamit befejezésül, de ha az utóbbi mellett is döntenék, nem tudnám egyhamar megvalósítani. S attól félek, mire elkészülnék, ti már rég elfelejtenétek a blogot. Persze nem évekről beszélek, de hónapokról..:/ Nem tudom még. Majd meglátjuk! :)

    Diána Bérces: Húha.. Az ilyenektől mindig elérzékenyülök, mindenféle túlzás nélkül! :') Ne rágódj azon, hogy eddig nem szerepelt olyan sokat a neved a kommentek közt, nekem ez a véleményed így önmagában rengeteget számított! Mindig is szerettem volna elérni, hogy szeressék, vagy legalább csak tetsszen valakiknek, amit csinálok, és most, hogy te is leírtad ennek megerősítését, nagyon boldog vagyok:) Az elszántságom idebent erős, kívülről néha kicsit meginog, mikor egy halom könyvet rakok egymásra, mint hétvégi tanulnivaló, de ennek ellenére remélem, hogy a másik blogomon gyakrabban fogunk találkozni. ;)
    Köszönöm szépen mindazt, amit írtál, sokat jelent! Pusszancs! <3

    Bogi Sweety: Nagy megkönnyebbülés, hogy megértitek a helyzetem, sokkal egyszerűbb ilyen 'alkalmazkodó' olvasókkal dolgozni, már ha értitek, mire gondolok:D Már írtam is a Renának szánt válaszomban, hogy gondolkodom a befejezésen, de még mindig nem jutottam semmibe. Hátha egyszer majd kisül belőle valami jó..:) Köszönöm szépen, hogy még így utoljára jelentkeztél! :))

    Innen nem engedi tovább, úgyhogy folytatom egy másik bejegyzésben. :))

    VálaszTörlés
  11. Bius: Te is egy voltál azon olvasók közül, akiket nagyon örülök, hogy megismertem. Még ha ez a megismerés nem is nevezhető igazán megismerésnek. Mindegy. Gondolom tudod, mire gondolok:) Köszönöm, hogy te is jelentkeztél még így utólag, bár jobb lenne, ha egy befejezett rész után tudnánk diskurálni, de hát ez most így alakult. Azért én is remélem, hogy még nem utoljára, de...köszönöm, hogy itt voltál!<3

    Maja: Nos, kezdeném a közepéről: Teljesen korrekt kijelentés, hogy 'maga a sztori nem volt különleges', mert ezt már a sztori kitalálásakor tudtam:D Viszont azért gondoltam erre a történetre, mert úgy voltam vele, hogy "bár ebből már van 723163 blog, és ez lesz a következő ugyanolyan, de csak azért is írjunk ilyet és rakjunk bele valami olyat, amivel lehet átlagon felüli". Nem tudom, mennyire sikerült, de próbálkoztam, s nagyon jó érzés azt olvasni, hogy szerinted sikerült. Annak pláne örülök, hogy magához vonzott a történet annak ellenére, hogy azért nehéz valami olyanhoz nekiállni, ami már 50 fejezetből áll.
    Na és ahol talán a legjobban leesett az állam az akkor volt, mikor a Dangert említetted. A Danger óta nem éreztél ilyet?! Tudod mit jelent ez nekem? A Danger a példaképem! Ebből már rögtön tudhatod, mennyire jó érzés volt ilyet olvasni :') Nagyon szépen köszönöm, hogy mindezt leírtad nekem, tényleg sokat jelent! Puszi<3!

    Nita: Próbáltam így is felfogni, az ezelőtti bejegyzésben be is harangoztam a szünetet, de nem tudtam úgy meglenni, hogy tudtam, ti vártok. Ezért döntöttem emellett a megoldás mellett. :)
    A blogodra pedig benézek!:)

    Farkasi Amanda: Igazából nem is az ötlethiánnyal van gond, mert előbb-utóbb úgyis kitaláltam volna valamit, hiszen az lehetetlen, hogy ne jusson eszébe egy írónak valami ötlet. A gond itt azzal van időm nincs rá. Az meg úgy nem menne, hogy a részek közt egy hónapot kell várni. Ráadásul egyszerre 2 blogom is van - volt - és a suli mellett még azon is görcsöltem, hogy mindkettőbe ugyanúgy írjak. Egy befejező rész tényleg kellene, mert én sem szívesen hagyom függőben a dolgot, de nehéz időt találni arra, hogy megírjam. Lényeg a lényeg, köszönöm neked is, hogy írtál, remélem azért nagy csalódást nem okozok! :)

    VálaszTörlés
  12. 2 nappal ezelőtt kezdtem el olvasni a blogod, és most itt tartok.Imádom, imádtam.Nagyon jól írsz,szépen felépítetted a történetet, talán ez tetszik a legjobban.Viszont nem teheted meg, hogy csak így itt hagyod a történetet,megértem, hogy most tanulnod kell de azt nem tudnád megoldani, hogy nyáron folytatod/befejezed ? Sokaknak örömet okoznál ezzel.
    Előre is bocsánat, hogy így követelőzök,tudom hogy nincs jogom de nagyon megszerettem a történetet, téged, ahogy írsz, a szereplőket.Nem tudom elképzelni, hogy sose lesz befejezve.. egy ilyen fantasztikus történetet, BE KELL FEJEZNI.

    VálaszTörlés
  13. Én egy pár napja kezdtem el olvasni a blogot.Egyszerűen IMÁDTAM!!!Sőt, most is imádom.Amikor megláttam a címet, hogy The Story Ends... akkor olyan érzés volt... nos.. mint amikor mindenből 5-ös vagy és kapsz egy egyest, mint amikor egy álmod veszik oda.Nagyon rossz volt...De bele kellett törődnöm.Hát egyszerűen csodálatosan írsz.Kész tehetség vagy.Nos viszlát vivacous, viszlát Blustin, viszlát Everything happens for a reason!Ja,és még valami!Nagyon szépen kérlek, ez a történet megérdemel egy tisztességes befejezést.Légyszives, írd meg a befejező részt.Bocsánat, hogy így követelőzök, de úgy érzem ennyivel tartozol az olvasóidnak , azaz nekünk.Légyszives...Előre is köszönöm: Az az olvasó, aki soha nem fogja elfelejteni Blustint és az Everything happens for a reason című blogot... :)

    VálaszTörlés
  14. Figyi... nem tudom h egész pontossan mikor hagytad abba, én kb.... 2 hete olasom és tanulás után alig várom h olvashassak egy részt, tudod nekem ez a blog rettentő sokat jelent, mert hihetetlen ugyan de.... mint magánéletbe is :) ahogyan leirtad h , hogyan lettek szerelmesek, utálatból és elképesztő :O Nagyon imádtam h a sok blog közül mindig az Everythings happens for a reason című blogot vártam a legjobban :) De amikor megláttam h vége, ledöbbentem, igazából nem is értettem h miért hagyod abba pedig elolvastam a végszódat :) Nem értem mert még egy olyan blogot sem olvastam amire ennyi komment érkezett volna, látni lehetett h imádták a lányok (köztük én is) . Mindenesetre komolyan még a könnyeim is kijöttek h vége amikor nem adtál neki egy rendes befejezést :( Legalább akor már a befejező részt megirhatnád, mert megérdemlik szerintem az olvasóid! a további blogjaidhoz pedig sok sikert! :) Köszönöm h létrehoztad és megírtad ezt a blogot :) Én egy szerető belieber voltam :) És imádtam a Blairt és Justint :)

    VálaszTörlés
  15. Kedves vivacious!
    Bár ezt a bejegyzést már hónapokkal ezelőtt írtad (kihagytam; Bogi Sweety vagyok!), én ez idő alatt kétszer elolvastam ezt, és az előző blogodat. Annyira hiányoznak az írásaid! De tudod mi a legrosszabb? Hogy szünetelteted az új blogod! :D
    A kérdésem az lenne; mikor folytatod? Hihi.:D

    Kérlek, mondd hogy nen hagytad abba a blogolást! kérleek!

    VálaszTörlés
  16. Én is ezzel a kérdéssel jövök.. Ugye nem hagytad abba a másik blogot ? Mert én nagyon szeretném, hogy folytatódjon, és hogy ismét olvashassam az írásodat, blogodat, és hosszú kommenteket hagyhassak.
    EddyeG.. / edgard/ Edinka... (gőzöm sincs milyen nevet használtam AKKORiban a kommenteknél =)

    VálaszTörlés
  17. Szia vivacious! :)
    Az eddigi blogaidnál is kommenteltem már,csak névtelenül,de ez nem lényeges! :D
    Talán meg sem lepődsz,ha azt mondom,hogy ugyan azért vagyok itt,mint az előttem lévő két kommentelő(amúgy szia 'Girl In The Mirror:D).
    Nekem is az lenne a kérdésem,hogy ugye nem hagytad abba a másik blogodat,amit szüneteltettél?Akkor azt írtad,hogy Júniusban folytatod.Erre fel,minden áldott nap megnézem a blogod,de semmi :(
    Nagyon remélem/szeretném,hogy,ha vissza térnél hozzánk és folytatnád,mert imádtam azt a blogot és azt is,ahogy írtál:)
    Úgy,hogy én is megkérlek szépen,hogy ne hagyd abba a blogolást.mert mi számítunk és várunk rád!! :)

    VálaszTörlés
  18. Sziaaa! : )
    Nos,Csajos!
    Nem tudom,hogy olvasod-e még a kommentárokat ehhez a blogodhoz,de kötelességemnek tartottam,hogy írjak egy kisebb komit.Annyira imádtam ezt a blogot,hogy jaaaj....Lehet nem is kéne komit írnom?Hiszen azt sem tudom,hogy mit írjak!Talán mondhatom azt,hogy féltékeny vagyok.Igen,az.Több,mint 60 rendszeres olvasód lett a blog végére,és hogy ilyen tökéletesen írsz/írtál.Nem készültem hosszabb mondani valóval.Körülbelül egy hétig csak a Te blogodat olvastam és,amikor az utolsó bejegyzésedet-ezt-elolvastam a sírás kerülgetett.Hogy miért?1:szinte a mindennapjaimba tartozott a blogod olvasása.
    2:tudtam,hogy innen már tényleg NEM lesz folytatás.
    Sajnálom,hogy így alakult,de totálisan megértelek.Remélem azért még hallok felőled írás terén.Puszillak Téged!Gratulálok ehhez a blogodhoz! : ) <3

    VálaszTörlés
  19. Kedves, Vivacious !

    Megint én vagyok, hiszen nem rég már írtam kommentárt, de úgy éreztem, hogy megint vissza kell jönnöm ide, hozzád !
    Fogalmam sincs, hogy egyáltalán még szoktál - e az oldalra felnézni, de azon az elven vagyok, hogy nem adom fel, még egy próbát megér, Te megérsz akármennyi próbálkozást !
    Kétségbe vagyok esve ! Az egyetlen, aki segíthet rajtam, az Te vagy ! Könyörgöm, kérlek szépen, adj élet jelet magadról !
    Már kérdezősködtem felőled, de semmi hírt nem kaptam, eltűntél .
    Fogalmam sincs, hogy mi zajlik le most a fejedben, de azt tudom, hogy én mit gondolok, és, hogy mit érzek. Már borzasztóan bánom, hogy nem voltam rendszeres kommentárod, és, hogy akkor nem mutattam, hogy mennyit érsz nekem . Hülyeségnek hangzik ? Hülyét csinálok magamból ? Lehet... De tudod mit ? ! Inkább művelem azt, minthogy feladjam ! Never Say Never !

    Nem ismertelek, és te sem engem, de én mégis tudtam rólad mindent, már legalábbis annyit, amennyit a blogaid kapcsán megosztottál velünk . Hiányzol ! Borzasztóan .
    Te voltál az egyetlen olyan személy, aki képes volt még a legeslegrosszabb napjaimon is mosolyt csalni az arcomra . Hogyan ? Csak azzal, hogy itt voltál köztünk, hogy beengedtél a te világodba, utat engedtél nekünk, hogy megismerjük a hihetetlen fantáziádat, a gondolataidat, az érzéseidet .

    Minden egyes nap, úgy kelek fel, hogy él bennem a remény, hogy talán újra megnyitottad a blogodat, de amikor beírom a blogod linkjét, és csak azt adja elő, hogy ' szünetel ' olyankor mindig elszomorodok.
    A francba ! Hogy is ne keserednék el, hiszen annyira imádtam, ahogyan írtál . Számomra egy menedék voltál, egy olyan világot teremtettél nekem, ahol az lehetek,aki vagyok . Mindig beletudtam élni magam a történeteidbe, mert csodásan fogalmaztál meg minden apró helyzetet . Őszintén szólva, fogalmam sincs, hogy miért vagyok megint itt . Nem tudom, hogy mit várok ettől az egész helyzettől .
    Talán, csak arra vágyom, hogy majd egy szép nap felnézel a blogodhoz, és meglátod, hogy egy olyan szerencsétlen lélek, mint én, hiányol téged, és a félkarját odaadná azért, hogy újra belemerülhessen az általad nyújtott világba .
    Gondolj őrültnek, de én minden egyes áldott nap itt leszek, a blogodon és arra fogok várni, hogy hátha észre veszel, hátha választ kapok tőled ! Az nekem nagyon sokat jelentene !
    Kérlek, ha olvasod ezt, akkor ne hagyj figyelmen kívül, kérlek szépen ! Nem tudom, hogy folytatni fogod - e a blogodat, amelyet félbe hagytál, de, ha igen, akkor tud,hogy én ott leszek !
    Sosem fogom feladni, még, ha bele gebedek is ! Arra van szükségem, hogy visszatérj, Rád van szükségem / szükségünk !
    Kérlek !

    VálaszTörlés
  20. A következő kommentet maga vivacious írja, csak az illető volt olyan hülye, hogy kitörölje az email címét, amivel a blogspotra anno beregisztrált...

    Tehát: kedves olvasóim! :)
    Hadd ne írjam le, mekkora meglepetést okoztatok. Ennyien érdeklődtök? El sem hittem, mikor mindezt megláttam. Az okát nem találom, bár feketén-fehéren ott van a kommentekben. Csak éppen elhinni nem tudom, hogy tényleg ennyire szeretnétek a folytatást.
    Jelenleg nem áll lehetőségemben mindenkinek személyre szólóan válaszolni, de igyekszem ezt bepótolni. Addig pedig szolgálok nektek a válasszal, amit már hónapokkal ezelőtt meg kellett volna adnom. Itt megtaláljátok:
    http://dontchangethedevil.blog.neon.hu/
    Minél hamarabb megpróbálok válaszolni Nektek! :))) <3

    VálaszTörlés
  21. MEGJÖTT !!!!!!!
    Csajok, látjátok, hogy mégsem hagyott cserben minket, és, hogy itt van ? ..Tudtam én, hogy megteszi értünk ! :D
    Köszönjük ! :D:D:DD:D:D
    Nos, a másik bloghoz már leírtam véleményemet, és csak most jutottam el idáig, ennek az oka az, hogy türelmetlen vagyok, és máris elkezdtem újra a másik történetet . xD
    Jujj....már ott vagyok, hogy kutyát sétáltatnak..Finny ! :D Az én kutyusom neve is az lesz . xD :D
    Nem....az én kutyusom neve, vivacious lesz ! És ezt nem viccként mondom ! :D
    Nah..mindegy is ! Mjd megtalálsz odaát Derek - nél . :D:D
    Sziaaaaa :)

    VálaszTörlés
  22. jaaaj de jó újra felnézni ide több év után.. tudom , hogy nem ismersz , de esküszöm a nagy blogolvasós korszakomban te voltál a favoritom! most így 2014 tájékán unalmamban szeretnék visszaolvasni pár történetet, de sajnos az előző blogodat ezen a címen -> http://thecommondenominator.blogzona.hu/ már nem tudom megnyitni :( kérlek szépen ha majd valamikor olvasod ezt , válaszolj nekem , tényleg rettentően fontos lenne, imádtam/imádom az írásaidat :) bármikor is veszed észre ezt a hozzászólást , kérlek válaszolj nekem, ha lehet a saját blogomon , az ottani kommentek között előbb észreveszem , mint itt :) -> http://danger-.blog.neon.hu/
    Előre is nagyon nagyon köszönöm!! :)

    Ui.: addig talán századszorra is , de visszaolvasom ezt a történetedet , puszi :)

    VálaszTörlés
  23. Újra egy bejelentkezetlen vivacious, de sajnos az email cím azóta sem varázsolódott vissza.. :')

    Troublemaker!
    Nem is tudom anno miért nem válaszoltam a kommentedre, egy évvel utána viszont már van egy olyan sejtésem, hogy nem fogod látni, na de hogy megnyugodjon a lelkiismeretem, írok pár szót.
    Mindenekelőtt kíváncsi volnék, hogy a kiskutyád végül milyen nevet érdemelt ki, bár gondolom azt is jól sejtem, hogy sem Finny, sem vivacious nem lett. :D Ugyebár azóta már a másik blog sem fut - azóta már semmi sem fut... - szóval itt kell megköszönnöm, hogy írtál pár gondolatot a 'csodás' befejező bejegyzésemhez:)
    Puszi!!

    Kishercegnő! Kérésednek megfelelően suhanok a blogodra válaszolni:) Ha bárki más érdeklődne még a Drines blog iránt, annak ezúton üzenem (és ez lesz egyben a válaszom is): fogalmam sincs, mi történt azzal a bloggal, ugyanis nemhogy magát a blogot nem nyitja meg, az adminba sem enged belépni, valami 502-es hibát ír ki. Nemrég... illetve pár hónapja (:D) én is felnéztem a blogra a webcímmel, nem az adminnal, és ott állt előttem kerek egészben. Azóta történhetett valami, de ötletem sincs, hogy miféle gondja akadt. Ha leszek olyan ügyes, megpróbálom kideríteni :))

    Sok-sok puszi mindenkinek!!!

    VálaszTörlés
  24. Szia megint :) nem akarok nyomulni , de nem tudnánk valahogy felvenni egymással a kapcsolatot? :D tényleg nagyon szívesen újraolvasnám a másik blogod és nekem az is tökéletes lenne ha csak átküldenéd nekem a részeket. persze ha ez neked gondot okoz vagy bármi gond lenne vele , nem kell ,csak gondoltam felvetem ezt az ötletemet is:D de tényleg ne vedd tolakodásnak:)

    VálaszTörlés
  25. Írtam neked kishercegno a blogodra, remélem észrevetted ám!:) Nem veszem tolakodásnak, afelől ne aggódj, viszont a választ nem itt adnám meg, úgyhogy kérlek keress meg itt: patai.petra@citromail.hu Tudom, az email már nem menő, főleg nem egy citromail, de a gmail-eset másféle dologra használom, na egy szónak is száz a vége, várom az üzit. :))

    VálaszTörlés
  26. írtam e-mail-t , nem tudom megkaptad-e , mert még nem érkezett válasz :(
    és a blogomon a kommentedet sem látom , szerintem nem küldte el a rendszer :(

    VálaszTörlés
  27. Ohh :( kar , hogy nem folytatod

    VálaszTörlés