2011. október 30., vasárnap

Elkészültem. :)

Sziasztook.! :)

Ugyebár a másik blogomon indítottam szavazást, hogy mit kezdjek magammal. Nem tudtam eldönteni, így inkább rátok bíztam ezt a feladatot. Azt hiszem örömmel mondhatom, hogy én is leginkább a 3. megoldás felé hajlottam, ami a nyertes lett. :) Nagyon örülök, hogy - ezek szerint - szeretitek azt a blogot is, és nem szeretnétek, hogy "kárba vesszen". További 4 szavazat érkezett arra, hogy előbb fejezzem be azt a blogot, és csak azután nyissak újat, ami megintcsak ezt tükrözi. És "csupán" 4 ember szerette volna, ha bezárom azt.
Volt valaki, aki írta, hogy szerinte nem lenne érdemes 2 blogot egyszerre vinnem. Most elmondanám, hogy NEM FOGOM HAGYNI EGYIKET SEM ELVESZNI! Amit elkezdtem, azt be is fejezem, ez esetben annak is egyszer kerek lezárása lesz. Az már csak az időn múlik, hogy mikor. :) Viszont nagyon örülök, hogy "aggódtok" emiatt. :))
Nagyon szépen köszönök minden kommentet a másik blogomra!

Hamarosan ha minden igaz felkerül az első rész. :)

A nevem továbbra is ugyanaz maradt, tehát vivacious-ként folytatom azt, amit elkezdtem. :))

Ui.: Akik olvasták az első blogom, lehet most csodálkoznak, hogy blogzona helyett blogspot-on írok, de ennek egyetlen oka van csak: újdonság. :) Ki akartam valami mást is próbálni, és ha már új fanfiction, akkor új kinézet. ;)

6 megjegyzés:

  1. várom már az első réészt:d:3
    by.blogzónáról:Tinaahh:p:d♥ /mondjukeztkönnyűkitalálnixD/

    VálaszTörlés
  2. Várom az 1.-t:D Am én Anita vagyok.xD a másik blogot is olvasom*-* siess<3

    VálaszTörlés
  3. húúúúúúúú már nagyon várom :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon örülök, hogy várjátok az első részt.(: már fel is került, úgyhogy olvashatjátok.!:))

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik! minden elismerésem. és remélem tényleg nem fejezed be az előző blogot!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó :D
    Várom a kövit :D NAGYON :DD

    VálaszTörlés